خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اکران «خانه دیگری» قربانی مشکلات فنی کاخ جشنواره

فیلم «خانه دیگری» به كارگردانی «بهنوش صادقی» به دلیل مشكلات فنی سالن با تاخیر بسیار زیاد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز  كارگردان این اثر قبل از اكران فیلم بدون آنكه به روی استیج حاضر شود خطاب به حاضرین در سالن مركز همایش های برج میلاد گفت : دلیل تاخیر مشكل فنی سالن بود. با توجه به وجود این مشكل ما مجبوریم صدا را به صورت مونو پخش كنیم. این مشكل باعث به هدر رفتن نیمی از زحمات دوستان ما شد. من نمیخواستم این فیلم را اكران كنم اما به احترام شما این فیلم را اكران می كنم.

نشست رساته ای این فیلم با اجرای محمود گبرلو و با جضور بهنوش صادقی کارگدان اثر، همچنین پژمان بازغی و  ناصر هاشمی و دیگر عوامل فیلم آغاز شد.

پژمان بازغی با انتقاد به عدم حضور منتقدان با تجربه گفت : دوران عدم اعتماد به فیلم اولی ها تمام شده، من انتظار داشتم توجه بیشتری به این فیلم ها بشود. اگر اینگونه پیش برود سینما هیچ پیشرفتی نمی‌کند مگر به اتفاق، این خیلی بد است که در اولین فیلم جشنواره خیلی بد است که سه ردیف در نشست  رسانه ای پر شود.

مهنوش صادقی نویسنده این اثر در رابطه با سوال خبرنگار انصاف نیوز امیر حسین ناظری کنزقدرباره میزان تحقیق برای نوشتن و نوع زبان فیلنامه ای که  در محله های پایین شهر جریان دارد گفت : شخصیت های اصلی فیلم در کانادا بوده اند و اصالتا برای آن محله نیستند. و خانواده اکرم نیز زبان خاصی نداشتند و ما اصلا برای آنها زبان خاصی قائل نیستم. فقط تلاش کردیم که تا حدی صمیمی باشند.

انتهای پیام.

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا