خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موضع دوگانه مخالفان روحانی در قبال فرمان ترامپ

در حالی که یکی از فعالان سیاسی رسانه ای مخالف دولت روحانی از «ضربه ترامپ به سناریوی غربگرایان» می گوید، یک فعال همسو با جریان احمدی نژاد که مقیم آمریکاست، دستور ترامپ را «خل بازی» خوانده است!

به گزارش انصاف نیوز، «رضا سراج» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «ضربه ترامپ به سناریوی غربگرایان»، نوشت:

رضا سراج

«مقدمه: جریان غربگرا در صدد بود با اجرایی ساختن سناریوی مقصر تراشی برای برجام، افکارعمومی را دستکاری نموده و جریان انقلابی را مسبب #وضع_موجود معرفی نماید.

پیشران‌های سناریوی مقصر تراشی: سناریوی مقصر تراشی برای برجام پس از طراحی، با دو پیشرانِ آزمایش موشکی سپاه و کمک ایران به سوریه و محور مقاومت، به فاز اجرا منتقل شد. پیشران اول را علی مطهری عملیاتی کرد و عباس عراقچی نیز اجرای پیشران دوم را کلید زد. در این سناریو مقرر شده بود؛ به مردم القاء شود که انتقال دارایی‌های آزاد شده در برجام به سوریه و آزمایش موشکی سپاه، عوامل مؤثر در ناموفق بودن برجام بوده‌اند. بدین ترتیب با رفع اتهام از آمریکا و دیپلماسی برجام، بخش‌هایی از نظام مقصر ناممکن شدن گشایش‌های روزانه برجام معرفی ‌شوند.

نتیجه: غربگرایان انتظار داشتند با اجرای سناریوی مذکور، دولت از زیر آوار مطالبات اجتماعی و معیشتی خارج شده و با تغییر زمین بازی از حوزه اقتصادی به عرصه سیاسی در انتخابات 96 نظام و جریان انقلابی را مسئول وضع موجود معرفی کرده و خود را در موضع تغییر وضع موجود بنشانند. در چنین شرایطی فرمان اجرایی ترامپ، موقتا سناریوی غربگرایان برای مقصر تراشی در برجام را فاقد اثربخشی نمود.»

داریوش سجادی بلاگر ایرانی آمریکایی همسوی جریان احمدی نژادی

از سوی دیگر، «داریوش سجادی»، بلاگر ایرانی آمریکایی مقیم آریزونا در آمریکا که از فعالان جریان احمدی نژادی است امروز نوشته است: «برای عید نوروز می خواستم بیام ایران. اما با خل بازی این ترومپت! مجبورم فعلا دست نگهدارم!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ميگم انگار اينا همه شون با هم، يه جا ميشينن و ميکشن! يا خيلي خيلي خالصه، يا خيلي خيلي ناخالصي داره توش، آخه نوع توهمي که زدن، خيلي بالاس خدائي…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا