خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«معصومه ابتکار» حامی معنوی فیلم «کوپال»

نشست خبری فیلم «کوپال» با حضور منتقدان و اصحاب رسانه با اجرای «محمود گبرلو» با بزرگداشت چهار خبرنگار مرحوم در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در این نشست «کاظم ملایی» کارگردان این اثر، «لوون هفتوان» بازیگر و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

کارگردان این اثر در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره میزان دخالت در گرفتن تصاویر توضیح داد: من در این کار بسیار اصرار داشتم که مجید گرجیان به عنوان مدیر فیلم برداری حضور داشته باشد. چرا که فضای کار من انتزاعی است ولی کار مجید خیلی رئال است. سه ماه قبل از کار من لوکشین کار را دیده بودم. تمام دکوپاژ را تهیه کرده بودم. و هیج چیزی سر صحنه تغییر پیدا نکرد. البته یک کارگردان باید بتواند سر صحنه هم بداهه داشته باشد. ولی من و مجید قبل از کار تمام کار را بسته بودیم. ما در فیلم سی و سه دوربین مدار بسته داشتیم که تمام سکانس ها در تمام این دوربین ها گرفته شد. در کار دوربین «go pro» هم داشتیم و تمام تلاشمان این بود که تمام فضای فیلمبرداری در خدمت کار باشد.

کارگردان این اثر در ادامه گفت: «معصومه ابتکار» به عنوان حامی معنوی ما بود ولی این امکان به وجود نیامد که حمایت مالی هم بکنند.

در انتهای این نشست، نشست بزرگداشت خبرنگاران و منتقدانی که سال گذشته در جشنواره حضور داشته اند و دارفانی را وداع گفته اند برگزار شد.

خانواده های «جمشید ارجمند»، «محسن سیف»، «رضا رستمی» و «علی وزیری» با حضور در این مراسم توسط «محمد حیدری»، «مهتاب کرامتی» و «مسعود نجفی» مدیر روابط عمومی جشنواره تجلیل شدند و لوح های تقدیری به خانواده های آنها اهدا شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا