خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقشه‌ای برای اتصال رایگان به اینترنت در فرودگاه‌های جهان

آنیل پولات، مسافر و متخصص امنیت، نقشه‌ای تعاملی تهیه کرده که کار را برای مسافران از همیشه آسان‌تر می‌کند. این نقشه حاوی اطلاعات شبکه‌های فرودگاه‌ها و رمز عبور آنها برای استفاده رایگان کاربران اینترنت است.

به نوشته ی دویچه وله، تا کنون اطلاعات اتصال به اینترنت در ۱۳۱ کشور جهان در این نقشه تعاملی ارائه شده، اما پایگاه داده (بانک اطلاعاتی) آن رو به توسعه است و به زودی همه فرودگاه‌های جهان را در بر خواهد گرفت.

این نقشه تعاملی همواره در حال به‌روز شدن است و پولات تلاش خواهد کرد تا همه تغییرات احتمالی را در اسرع وقت در آن اعمال کند. همه کاربران می‌توانند با ارسال اطلاعات از فرودگاه‌های اطراف خود، برای ارتقای کیفیت این نقشه مشارکت کنند. روی نقشه به سادگی می‌توانید روی هر یک ازهواپیماهای آبی که نشانگر فرودگاهی خاص در جهان است کلیک کنید تا اطلاعات کامل مرتبط با اتصال به اینترنت رایگان را در آن بیابید.

او در معرفی خود آورده که در شش سال گذشته مشغول سفر دور دنیا بوده و تا کنون ۸۰ کشور جهان را دیده است. او شیفته سفر، تکنولوژی و فرهنگ است؛ علائق و مهارت‌هایی که از او یک “هکر سفر” ساخته. آنیل پولات تا کنون چندین کتاب هم منتشر کرده که حاصل تجربه‌های ناب و پیوندی عمیق میان عرصه‌های مورد علاقه اوست.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا