خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهیه کننده «ماه گرفتگی»: برای عکس میرحسین مشکلی نداشتیم

نشست خبری فیلم «ماه گرفتگی» با حضور منتقدان و اصحاب رسانه با اجرای «محمود گبرلو» در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در این نشست «مسعود اطبایی» کارگردان این اثر، «کامبیز دیرباز» بازیگر، «هادی انبار دار» تهیه کننده و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در ابتدای نشست کارگردان اثر در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره ی غیر منطقی بودن روند داستان در موارد متعدد از جمله سکانس زندان اوین و مسجد لولاگر گفت: ما در سکانس های مختلف تحقیق کردیم حتی زندان اوین را رفتیم و دیدیم. با رئیس زندان صحبت کردیم و حتی زندان را از آن چیزی که بود هم سیاه تر نشان دادیم. مسجد لولاگر را هم بر اساس عکس ها ساختیم. همینطور اعتراضات خیابانی.

تهیه کننده این اثر هم در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز مبنی بر چگونگی استفاده از عکس میرحسین موسوی در فیلم و اخذ مجوز پخش و همچنین شائبه ی سفارشی بودن کار گفت: در زمان فیلم برداری به ما گفتند که چزا عکس موسوی را نصب کرده اید. ولی بعد دیگر کسی به ما ایرادی نگرفت. درباره سفارشی بودن کار هم ما از منابعی حمایت شدیم اما اصلا و ابدا سفارشی از آنها نگرفتیم.

خبرنگار برنامه پرانتز باز ضمن تایید غیر منطقی بودن روند غصه گفت: امکان ندارد در تهران با یک رادیوی ترازیستوری رادیو بی بی سی را گرفت و حتی اگر گرفتید بهنود مجری تلوزیون بی بی سی است نه مجری رادیو و فیلم شما مشکلات منطقی بسیار زیادی داشت.

وی افزود: سوال من این است که با توجه به حمایت های مالی بسیار زیاد اصلا به فکر گیشه هم هستید؟

هادی انباردار در پاسخ به این سوال گفت: بله قطعا!

وی در بخش دیگری گفت: عده ای قصد بر هم زدن فیلم ما را داشتند ولی خداروشکر موفق نشدند.

در ادامه نشست انتقاد های فنی بسیاری به فیلم شد اما خبرنگار خبرگزاری بسیج که برای بار اول در جشنواره صحبت می‌کرد گفت: خدا را شاکرم که یک فیلم ارزشی در جشنواره است و دارد حقایق سال 88 را به تصویر می‌کشد.

وی سپس وارد مواضع سیاسی فیلم شد که حرف او باعث اعتراض خبرنگاران دیگر به مجری برنامه به سینمایی نبودن گفته های این خبرنگار شد که محمود گبرلو از خبرنگاران خواست تا حوصله کنند.

در انتهای این نشست پر التهاب کارگردان اثر گفت: امیدوارم که بتوانم سیمرغ بگیرم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا