خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مدیران جدید جشنواره بهزاد فراهانی را نمی‌شناسند»

مازیار میری در کنفرانس خبری فیلم «سارا و آیدا» اظهار کرد: عجیب نیست که مدیران جدید سینما بهزاد فراهانی را نمی‌شناسند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نشست خبری فیلم « سارا و آیدا» با حضور منتقدان و اصحاب رسانه با اجرای «محمود گبرلو» در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

در این نشست «مازیار میری» کارگردان این اثر، «مصطفی زمانی» و «پگاه آهنگرانی» بازیگران و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

مازیار میری در ابتدای نشست گفت: تصویر بسیار غم انگیزی دیدم که بهزاد فراهانی را به جشنواره راه نداند و گفتند ما شما را نمی‌شناسیم. البته سینما و تئاتر ما بسیار مدبون این شخص است ولی عادی است که مدیران جدید ایشان را نشناسند.

نکته قابل تامل وجود تنها دو پرسش بسیار کوتاه در میان خبرنگاران بود که برای عوامل فیلم هم بسیار عجیب بود.

پگاه آهنگرانی با صحبت درباره این سکوت در کنفراس خبری گفت: برای خود من سوال وجود دارد چطور شما از فیلم سوال ندارید.

سپس یکی از خبرنگاران انتقاد شدیدی به فیلم کرد و گفت: این فیلم بسیار پایین تر از سطح فیلم های قبلی مازیار میری بود و همین باعث سکوت خبرنگاران است.

همایون اسعدیان مجری طرح گفت: به ما گفتند پایان فیلم را عوض کنید تا فیلمتان بهتر شود. اما ما آبرومندانه این فیلم را ساختیم. ما نمی‌گوییم که ده سال بعد فیلم من را می‌فهمید. از این حرف ها نمیزنم که دیالوگ های فیلم را بعدا حفظ خواهید کرد.

با صحبت های  همایون اسعدیان سه خبرنگار دیگر نیز سوالاتی مطرح کردند.

چند روز پیش، «مهدی کرم پور» کارگردان «سوفی و دیوانه» در پاسخ به انتقادات شدید خبرنگاران گفته بود: فیلم من را ده سال بعد می‌فهمند و دیالوگ هایش را حفظ می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا