خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قلعه نویی: از کورس قهرمانی عقب افتادیم

«امیر قلعه نویی»، سرمربی تراکتورسازی می گوید که این تیم با شکست سه بر صفر برابر پرسپولیس از کورس قهرمانی عقب افتاده است.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی پس از پایان بازی با پرسپولیس درباره این دیدار گفت: به پرسپولیس، تماشاگران، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم. به فوتبال ایران نیز این بازی زیبا را تبریک می گویم. پرسپولیس از ما بهتر بازی کرد اما ما 10 بازیکن نداشتم. بازیکنان سه کارته، مصدوم و محروم زیادی داشتیم اما بازی زیبایی را شاهد بودیم و پرسپولیس در نهایت به پیروزی رسید.

او ادامه داد: هادی محمدی، شهرام گودرزی و ایران پوریان در زمین بودند اما عملا در زمین حضور نداشتند. بعد از رخ دادن این قضیه از آنها خواستم که برای ما بدون تمرین بازی کنند و از آنها تشکر می کنم که با وجود مصدومیت در زمین حاضر شدند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت رای وجود دارد، عنوان کرد: رای بر نمی گردد و پنجره نقل و انتقالات بسته است و باید با همین موجودی ادامه بدهیم.

قلعه نویی در پایان عنوان کرد: به گروه داوری تبریک می گویم. البته در مورد گل اول شک دارم اما پرسپولیس از ما بهتر بود. با این نمایشی که داشتیم از کورس عقب افتادیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا