خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگردان «یک روز بخصوص»: نمیدانم تعریف به خاطر سکه بود یا نه؟

«همایون اسعدیان» کارگردان فیلم «یک روز بخصوص» گفت: بعضی منتقدان معلوم نیست چگونه نقد می‌کنند!

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نشست خبری فیلم «یک روز بخصوص» با حضور منتقدان و اصحاب رسانه با اجرای «محمود گبرلو» در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

در این نشست «همایون اسعدیان» نویسنده و کارگردان این اثر، «مصطفی زمانی» بازیگر و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در ابتدای این نشست محمود گبرلو برای اتفاقات روز گذشته در کنفرانس خبری «قاتل اهلی» [لینک] از اهالی رسانه عذرخواهی کرد.

اسعدیان درباره ی ایده ی اولیه ی فیلم گفت: ایده اولیه فیلم از ماجرای میدان کاج پیش آمد که همه داشتند فیلم و سلفی می‌گرفتند. درست است که پلیس مسوولیت دارد اما اگر نبود وظیفه ما چیست؟ بعد یک مصاحبه با یک دلال عضو در روزنامه «شرق» برای من جالب بود و من تصمیم گرفتم که فیلم را بسازم. برای من موقعیت جذاب بود.

وی افزود: می خواهم خاطره ای را برایتان بگویم. چند سال قبل در یک فرهنگسرا فیلم قبل من «بوسیدن روی ماه» پخش شد. و یک منتقد را آنجا دعوت کردند برای نقد فیلم من. با توجه به اینکه این فرهنگسراها به درستی هدیه ای را به منتقدان می‌دهند و اتفاقا برای فیلم من هم احتمالا یک سکه به منتقد داده بودند وی از فیلم من تعریف کرد. چند ماه بعد در یک مجله دیدم که همان منتقد یک دایره سیاه به فیلم من داده و فیلم من را بی ارزش خوانده. من از انتقاد ناراحت نمی‌شوم. ولی نمی‌دانم که این تعریف به خاطر سکه بود یا چه چیزی همان منتقد حالا یکی از دو منتقد برنامه وزین «هفت» است که پنبه فیلم های من را می‌زند. به نظرم خوب است که نقد ما بر اساس سکه نباشد.

مسعود کیمیایی: مگر شما فیلم ساخته اید که سوال می‌پرسید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا