خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فریدون جیرانی: «خفه‌گی» فیلم عامه پسند نیست!

فریدون حیرانی در نشست خبری فیلم خود «خفه‌گی» در جشنواره فیلم فجر گفت: من از ابتدا می‌دانستم که فیلمم عامه پسند نیست.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نشست خبری فیلم «خفه‌گی» با حضور منتقدان و اصحاب رسانه با اجرای «محمود گبرلو» در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

در این نشست «فریدون جیرانی» نویسنده و کارگردان این اثر، «الناز شاکردوست»، «ماهایا پطروسیان» بازیگران، «کارن همایونفر» موسیقی متن و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

جیرانی در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز که «فیلم شما یک فیلم خاص است و عامه پسند نیست؛ میزان امید شما به گیشه چقدر است؟»، گفت: من از روزی که فیلمنامه را می‌نوشتم میدانستم که فیلم من یک فیلم با ریتم کند و شبیه فیلم های فرانسوی خواهد بود. و میدانستم که فیلم من برای مخاطب عام زیاد جذاب نیست. ولی خدا را شکر که سرمایه گذار های خوبی پیدا کردم و فیلم را ساختم.

«مسعود سلامی» مدیر فیلمبرداری این اثر نیز در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره تاثیر گذاری شخص او روی رکوپاژ و فیلم برداری گفت: این تنها کاری بود که هر شب قبل از فیلمبرداری دکوپاژ دقیق به من داده می‌شد. ما از ابتدا می‌دانستیم که باید فیلم را سیاه و سفید بسازیم. ما دقیقا می‌دانستیم که قرار است که چه اتفاقی پیش بیاید.

جیرانی نیز در پاسخ به این سوال گفت: البته مسعود به فیلم خیلی کمک کرد. پیشنهاد سیاه و سفید را من و مسعود سلامی دادیم ولی پیشنهاد اسکوپ از طرف مسعود سلامی بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا