خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سالن خالی کنفرانس خبری فیلم «اشنوگل»

تعداد بسیار کمی از خبرنگاران در نشست فیلم «اشنوگل» در جشنواره ی فیلم فجر حاضر شدند؛ اشنوگل فیلمی با موضوع شهدای قواص بود که در 86 دقیقه ساخته شده بود.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نشست خبری فیلم «اشنوگل» با حضور چند منتقد و خبرنگار با اجرای «محمود گبرلو» در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

در این نشست «علی سلیمانیسرنسری» و «هادی حاجتمند» کارگردانان این اثر، «برزو ارجمند» بازیگر و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

نویسنده این اثر «ابراهیم اصغری» نویسنده و تهیه کننده اثر گفت: شهدا همیشه مظلوم بوده اند و البته این فیلم ها هم مظلوم هستند و بعضی آن فیلم ها را با اسلحه های مختلف می‌زنند.

وی افزود: ما در ابتدای فیلم برای بودجه مراجعه کردیم ولی چیزی حدود 10 درصد بودجه لازم را به ما دادند. من مراجعه کردم به نهادهایی که موظف بودند به ما پول بدهند ولی آن ها به ما پول ندادند و ما به سختی و با کمترین دستمزدها کار را بستیم.

«هادی حاجتمند» یگی از کارگردان های اثر گفت: این نسخه قابل دفاع است ولی اگر پولی که دیگران داشتند را ما داشتیم یک شاهکار را مشاهده می‌کردید. البته این را بگویم که حتی اگر پول 10 برابر هم می‌شد. من با همین تیم کار می‌کردم.

نکته جالب دیگر در این نشست دو بار سوال پرسیدن خبرنگار سایت فردا با توجه به کم بودن تعداد خبرنگاران بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا