خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کروش از ایران رفت؛ شاید برنگردد

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ خبر کوتاه و ناگهانی بود. در حد چند سطر اما بسیار شوک برانگیز. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران، بامداد شنبه تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد.

ابتدا به نظر می رسید مرد پرتغالی برای مرخصی به خارج از ایران رفته ولی یک دیدار ناگهانی و چند جمله کوتاه از کارلوس کروش، همه چیز را تغییر داد. کروش بامداد پنجشنبه در حالی قصد ترک تهران را داشت که شاهدان می گویند، چند چمدان به همراه داشت. دیروز نزدیکان کروش اعلام کردند مرخصی او 10 روزه است و به تهران بازمی گردد ولی همین که او با 5،6 چمدان در فرودگاه مهرآباد دیده شد، گویای موضوع دیگری است.

کروش نیز پیش از ترک تهران نتوانست سکوت کند و به این ابهامات پاسخی ندهد. سرمربی تیم ملی در گفت وگوی کوتاهی که پیش از ترک ایران داشت به چند هوادار تیم ملی در فرودگاه گفت: «به دبی و سپس پرتغال می روم. اما زمان بازگشتم به ایران هنوز مشخص نیست.» کروش در پاسخ به این سوال که طوری حرف می زنید که انگار به ایران برنمی گردید، پاسخ داد: «در صورتی که کارهای تیم ملی انجام نشود و پول من و دستیارانم را نخواهند بدهند، به ایران برنمی گردم. فقط زمانی به ایران بازمی گردم که تضمین بدهند برنامه های تیم ملی قطعا اجرا و پیاده شود.»

امروز نیز دستیاران کارلوس کروش تهران را ترک کردند. امید نمازی، دن گاسپار و سیموئز سه دستیاری بودند که به فاصله یک روز پس از خروج مرد پرتغالی، به ناگهان ایران را ترک کردند. خبرهای موثق حکایت از آن دارد که به دستور کروش، دستیارانش از کشور خارج می شوند. آنها نیز قرار است زمانی همکاری خود را با تیم ملی از سر بگیرند که تمام برنامه های ایران در مسیر جام جهانی فیکس شود. کروش در این باره گفت: «من اگر نگران هستم به خاطر تیم ملی ایران است و مردم کشوری که دوستشان دارم. اگر این اقدامات صورت نگیرد، فقط می توانم بگویم خداحافظ ایران!»

ظاهرا این بار تصمیم کارلوس بسیار جدی است. کروش 8 ماه است که هیچ حقوقی از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است. دستیاران او نیز همینطور. کروش با وجود مشکلات مالی ترجیح داد به فدراسیون وقت دهد اما لغو اردوها و نبود پول برای تیم ملی، سرمربی ایران را به تنگ آورد.

کروش در پرتغال منتظر خواهد ماند تا تکلیف اردوهای ایران مشخص شود. جالب اینجاست که روز گذشته دستیاران کروش نیز درباره زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به تهران سکوت کردند و توضیحی ندادند.

کروش پیش از ترک تهران جلسات متعددی را با فدراسیون فوتبال برگزار کرد و حتی به دیدار سرپرست وزارت ورزش نیز رفت. کفاشیان در پایان این جلسات، از سرمربی تیم ملی خواست که مشکل مالی را تا می تواند رسانه ای نکند و فدراسیون و وزارت ورزش مشکل را حل خواهند کرد. اما او ظاهرا متوجه شده که این مشکلات به آسانی حل نخواهد شد. حتی در یکی از این جلسات چکی در وجه فدراسیون با امضای یکی از مقامات دولت ایران رو شد که وجه این چک هرگز به حساب فدراسیون نرسید. همین موضوع باعث دلسردی بیشتری سرمربی تیم ملی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا