خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست یک تشکل صنفی برای آزادی مهدی خزعلی

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با صدور بیانیه با اشاره به آمادگی برای شرکت در راهپیمایی سالرد پیروزی انقلاب و نیز با تایید نکردن مواضع مهدی خزعلی، خواستار آزادی وی شده اند که مدرک پزشکی دارد.

به گزارش انصاف نیوز، در متن این بیانیه با طرح این که «ظاهرا بدون اخطار قبلی و در خیابان صورت گرفته»، از جزییات بازداشت ابراز بی اطلاعی کرده و در عین حال تصریح شده است: «فارغ از پرداختن به چرائی این بازداشت، و قبول و یا عدم قبول نظرات ایشان، نمی توان از وقوع آن اظهار تاسف نکرد».

نویسندگان این بیانیه درباره ی مواضع نامتعادل مهدی خزعلی، آقازاده اصولگرا، نیز نوشته است: «همه كسانيكه دل در گرو استقلال ، پيشرفت و آبادانی ايران داشته و هدف آزادی و مردم سالاري در چارچوب مرام اصلاح طلبي را دنبال می کنند، بخوبی می دانند که، منش و مشی اصلاح طلبی با اعتدال، صبوری، دوري از تنش و نیز جلوگيري از امنيتي شدن فضاي سياسي جامعه همراه بوده و همگامی با سایر اصلاح طلبان و پرهیز از تندروی و کندروی لازمه آن است».

در بخش دیگری از این بیانیه نیز این انجمن ، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سلامتی وی، از او خواسته است به «اعتصاب غذای خود» پایان دهد؛ اعتصابی که از سوی خزعلی ادعا شده ولی نشانه ای برای تایید یا رد واقعی بودن آن وجود ندارد.

همچنین بر مبنای نوشته ی فرزند مهدی خزعلی در اینستاگرام، او با حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی، استاد اخلاق، دیداری داشته و آقای طباطبایی از پیغامی خواسته است که به اعتصاب غذا خاتمه دهد.

مشخص نیست که بازداشت او به خاطر پرونده ای جدید است و یا برای سپری کردن محکومیتی در گذشته به زندان منتقل شده است.

وی پیشتر نیز به دفعات مدعی اعتصاب غذا می شد؛ ادعایی که به خاطر طولانی شدن و برخی حواشی، با شبهات بسیاری حتی از سوی تعدادی از زندانیان مواجه شده است.

مهدی خزعلی و محمد نوری زاد، نویسنده ی کیهان، از چند سال پیش به اتخاذ مواضعی عجیب مشهور شده اند.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آدمين عزيز
    شاعر خوش قريحه اى چنين سروده :
    گر در حق ما كسى بدى گفت
    خاطر ز غمش نمى خراشيم
    ما نيز نكوئيش بگوئيم
    تا هر دو دروغ گفته باشيم !
    بنظر شما بهتر نيست بر گذشته ها صلوات بفرستيم ؟!
    ——

  2. انصاف نیوز جایگاهت راارزان نفروش این اقبالت برای انست که تصوری شده که تریبونی متفاوت از دیگران وجود داردپس….

    1. تلاش برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف است. ادعاها منعکس می شود، اما نمی توان فقط بخشی از ادعاها درباره ی اتفاقات را مطرح کرد. رسانه رسانه است، رسانه با حزب و جریان سیاسی که شاید به خاطر منافعی مجبور به پوشاندن بخشی از واقعیت داشته باشد، متفاوت است

  3. شايد اين اشتباه نظام اسلامي باشد كه فردي كه بنظر ميرسد بسيار متوهم بوده و به عدم تعادل رواني دچار است را حبس نمايد، شايد بعضي فكر كنند كه برچسب عدم تعادل رواني بدون معاينه شخص، بيشتر به يك تهمت شبيه باشد تا واقعيت، اما اين موضوع را بايد همواره در نظر گرفت كه اين آقا بشدت تمايل به خود آزاري و دگر آزاري دارد، زيرا هر وقت به آزادي مي رسد، با در نظر گرفته اينكه خودش بارها به اين نتيجه رسيده كه مي تواند از رانت آقازادگي براي آزادي استفاده كند، با دروغ پراكني و تهمت آشكار و زدن برچسب هاي ناچسب به اين و آن تلاش مي كند به هر ترتيبي كه شده مخصوصا” و تعمدا” خود را در معرض بازداشت قرار داده و به زندان بيفتد و در زندان هم بلافاصله مبادرت به اعتصاب غذايي مي نمايد كه خود قبلا” آن را به خشك و تر و نيمه خشك و نيمه تر و آبگوشتي و اعتصاب ايرلندي و … تقسيم كرده است. با علم به اينكه مي تواند از امتياز آقازادگي استفاده نمايد. و چنانچه كسي يا كساني بخواهند بيماري ايشان را انكار نمايد، پس ناچار خواهند بود بپذيرند كه :
    ١- يا ايشان مغرض اند و با اصل اسلام و انقلاب و انقلابي گري كينه اي ديرينه و دشمني آشكار دارند، زيرا اين همه دروغ و تهمت از يك مسلمان واقعا” بعيد است.
    ٢- و يا اينكه يك سرسپره اجنبي تمام عيار است، كه در نظر دارد تعمدا” با اين رفتار ها خود را خوراك تبليغاتي دشمنان داخلي و خارجي نمايد.
    ٣- و يا اينكه مثل بعضي از آدمها نياز شديد دارد كه در جامعه ديده شود كه باز هم اين يك عقده رواني است كه بهتر است درمان شود.
    به هر حال هر چه هست مسئولين، مخصوصا” خانواده ايشان نبايد به سادگي از كنار مشكل حاد ايشان عبور نمايند، اگر مشكل ايشان رواني است، كه اين بيشتر محتمل است، بهتر است هر چه سريع تر تحت نظر روانشناس و روانپزشك درمان شوند، و انجمن اسلامي جامعه پزشكي هم از كنار اين مسئله به سادگي عبور ننمايد، در غير اين صورت مسئولين محترم بطور دقيق ارتباطات ايشان را بررسي نمايند تا چنانچه اصرار ايشان به تهمت و نشر اكاذيب ناشي از ارتباط اين آقا با خارج از كشور مي باشد، نتيجه بررسي خود را جهت تنوير افكار به مردم اعلام نمايند. والسلام

  4. انسان های بزرگ

    عظمت دیگران را می بینند

    انسان های متوسط

    به دنبال عظمت خود هستند

    انسان های کوچک عظمت خود را

    در تحقیر دیگران می بینند

    انصاف عزیز دیگران را قضاوت نکنید باید همیشه طرفدار حرف خق بود

  5. ﺍﺯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺷـــــﺮﻡ ﻣﯿﮑﻨﻢ!!
    ﮔﺎﻫﯽ ﻣﯿﺨــــﻮﺍﻫﻢ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﺒﺎﺷﻢ!
    ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﯼ ﺑﺎﺷﻢ ﭘﺎ ﺭﻭﯼ ﯾﻮﻧــــﺠﻪ ﻫﺎ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ! ﺍﻣــــﺎ ﺩﻟـــــﯽ ﺭﺍ، ﺩﻓﻦ ﻧﮑﻨﻢ!
    ﮔﺮﮔﯽ ﺑﺎﺷﻢ..ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺪﺭﻡ..ﺍﻣــــﺎ ﺑﺪﺍﻧﻢ، ﮐﺎﺭﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺫﺍﺕ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻫـــــﻮﺱ!
    ﺧﻔﺎﺵ ﺑﺎﺷﻢ، ﮐﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﮔﺮﺩﺵ ﮐﻨﻢ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﮐﻮﺭ…ﺍﻣﺎ ﺧـــــﻮﺍﺑﯽ ﺭﺍ ﭘﺮﭘﺮ ﻧﮑﻨـــﻢ!
    ﮐﻼﻏﯽ ﺑﺎﺷﻢ…ﮐﻪ ﻗﺎﺭﻗﺎﺭ ﮐﻨﻢ…. ﺍﻣﺎ ﭘﺮﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻧﮑﻨــــﻢ ﻭ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﺪﺳـــﺖ ﻧﯿﺎﻭﺭﻡ!
    ﭼﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﻢ ﺷﺎﯾـــﺪ… ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﺗﻮﻫﯿــــــﻦ…
    ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ “ﺍﻧﺴــــﺎﻥ” ﺧﻄﺎﺏ میکنند
    کاش به خاطر ابراز عقیده کسی اورا اماج توهین ها قرار ندیهیم ومجنون ونا متعادلش نخوانیم قرار بود بعد از انقلاب یکدیگر را تحمل کنیم !!چه شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا