خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام های دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

 

تعدادی از بیانیه های دعوت به شرکت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه در پی می آید:

بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سی و هشتمین سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در بیانیه خود نوشت: یوم‌الله 22 بهمن نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران است.

به گزارش ایسنا ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طلیعه سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای خطاب به ملت بزرگ، آگاه و فهیم ایران اسلامی، تشکل‌های مردمی، دانشجویی، دانش‌آموزی و کارگری، بازاریان و اصناف، کشاورزان و روستاییان، اقلیت‌های مذهبی و همه جوانان و نوجوانان برومند ایران اسلامی و فرزندان غیور امام خمینی(ره)، گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به انقلاب اسلامی اعلام کرد: حضور حماسی، انقلابی و پرشور شما در صحنۀ نمایش وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(رحمةالله علیه) و شهدا و لبیک به فراخوان مقام عظمای ولایت «مد ظله العالی» است.

پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت وگردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی دارد که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و بصیرت مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف مورد نیاز رقم می‌خورد.

آری؛ امروز به درستی صدور انقلاب اسلامی و پیام رسای آن نیاز به گذرنامه و روادید ندارد و این فطرت پاک بشریت است که حقیقت این پیام را از عمق وجود درک کرده و به این نهضت عظیم انقلاب اسلامی اشتیاق نشان داده و آن را به‌عنوان راهبردی استراتژیک و عملیاتی در سبک زندگی خود به‌عنوان الگویی بی‌نظیر در سطح جهان به‌ویژه کشورها و ملل آزاده و آزاداندیش قرار می‌دهد.

دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی در تلاشی مذبوحانه هستند تا با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه خط انقلاب را از صراط مستقیم منحرف کرده و این وظیفه اصلی نخبگان، علما، حوزویان، رسانه‌ها و مردم فهیم ایران اسلامی است که با پافشاری بر ارزش‌های انقلابی این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند.

این بیانیه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در صبح روز سه‌شنبه با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به سخن رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی بر اینکه ایرانیان باید از من بترسند تأکید کردند: ایرانی از تهدید نمی‌ترسد و نیز با توجه به دو نامۀ تاریخی و روشنگرانه اخیر مقام معظم رهبری به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی و سئوالات متعدد و روشنگرانه معظم‌له در آن، پیرامون چرایی سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی با شدّتی بی‌سابقه علیه اسلام و مسلمانان اعلام می‌دارد: ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی از هر حرکت برای شناساندن چهرۀ واقعی اسلام به دنیا با تمام توان مضایقه نخواهد کرد و صادقانه بیان می‌دارد: سران استکبار جهانی هر روز با ترفندهای جدیدتری تروریست‌های دست‌پرورده و تحت استخدام خود را به‌عنوان نمایندگان اسلام به جهان معرفی می‌کنند تا با سیاه‌نمایی و وارونه نشان‌دادن اسلام حقیقی در افکار و اذهان عمومی نسبت به اسلام و پیامبر مهر و رحمتش وحشت‌آفرینی کنند تا از این مسیر از گسترش انقلاب اسلامی و انتشار معارف و مفاهیم و شناخت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام جلوگیری کنند.

اینک پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و سی و هفت سال پایداری و مقاومت و ایستادگی غیورمردان، شیرزنان ایران اسلامی در مقابل فتنه‌ها، نفوذها، زیاده‌خواهی‌ها، طمع‌ورزی‌ها‌، دست‌‌اندازی‌ها و چپاول دارایی‌های مسلمانان و اندیشه‌های ناب اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به‌صورت سلطه‌گران نواخت و حال این دشمنان زبون و زخم‌خورده انقلاب اسلامی در شرایط پسا تحریم، همچنان با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های موشکی دست زده که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری با پاسخ قاطع، کوبنده، حماسی، فراموش‌نشدنی و اقدام هوشمندانه ملت با بصیرت ایران اسلامی مواجه خواهند شد و ضربه محکمی از نمایش حماسۀ حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن نیز خواهند خورد.


بیانیه رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص

دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن ، از عموم مردم شریف و بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی این ایام نورانی دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جشن سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که 38 سال همراهی و پایمردی مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه عرصه ها و صحنه ها را شاهد بوده ایم، مردمی که قدر داشته های خود را از استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی می دانند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت نموده و پای انقلاب بزرگ خود ایستاده اند و از آن محافظت کرده اند.

انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) تاسیس و الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان و تاثیر گذار بر همه معادلات بین المللی گردید و به استعمار و استکبار در کشوری که کاملا وابسته به قدرت های بزرگ بوده و تمام تصمیمات در خارج از مرزها اخذ می گردید پایان داد و این مرز و بوم متمدن و تاریخ ساز را به مستقل ترین کشور جهان مبدل نمود و امروز نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، همان مسیر روشن با اقتدار ادامه یافته و روز به روز بر این جایگاه متعالی با حمایت و همراهی مردم سرافراز ایران افزوده شده است.

یوم الله 22 بهمن یادآور ایامی است که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت بزرگ منطقه ای و تاثیر گذار در عرصه جهانی و بین المللی قرار داد و فرصت دوباره ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و همه ارزش های بلند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نمود و بار دیگر پاسخ محکمی به زیاده خواهی ها ، دشمنی ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود .

بدینوسیله ضمن تبریک این ایام نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران پرافتخار، از مردم فهیم و شریف ایران برای حضور در این جشن بزرگ دعوت نموده تا با مشتی محکم و پرافتخار در کنار یکدیگر ، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را گرامی بداریم.

علی اکبر ولایتی

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام


بیانیه جامعه روحانیت مبارز

جامعه روحانیت مبارز به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«در آستانه سی‌وهشتمین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم. تاریخ پرفراز و نشیب این حرکت الهی نشان می‌دهد که با گذشت زمان، هر روز بر طراوت این میراث عزیز افزوده می‌شود. جامعه روحانیت مبارز، ضمن دعوت مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی به حضور پرصلابت در راهپیمایی 22بهمن امسال، توجه همگان را به نکات مهم زیر جلب می‌کند:

1. انقلاب اسلامی، تحقق حاکمیت حق، نمایشگاه آزادی، استقلال و حق طلبی و جلوگاه وعده‌ الهی «یا ایُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إن تَّنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اقدامَکُم» و «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» بوده و هست. پس از گذشت نزدیک به چهاردهه از عمر انقلاب، ثبات قدم بر سرِ آرمان‌ها و اصول اولیه انقلاب، همچنان، راز ماندگاری ماست. استمرارِ حق خواهی و پایداری در آن تفکر بنیادین قرآنی و الهی است که ما را، بی وقفه، به پیش می‌برد.

2.متأسفانه جهان اسلام در این روزها عرصه برخی کشمکش های منطقه‌ای، کشتار بی گناهان و ویرانی زیرساخت های حیات امت اسلامی است. ملت عراق و سوریه و یمن، دستخوش نسل کشی و غارت مشتی تروریست خشونت‌طلب شده‌اند که یا از آستین رنگارنگ غرب بیرون آمده اند و یا جهل سیاسی و منفعت جویی برخی حاکمان منطقه، به آنان جرأت بخشیده است. هشیاری و وحدت میان هواخواهان گفتمان اسلام در برابر این ماجراجویی ها، دسیسه دشمنان را، چون همیشه، به شکست می کشاند و بشارت پیروزی را برای مؤمنان به ارمغان می آورد. حفظ وحدت و انسجام موجب رشد و احیای مجدد اسلام درجهان خواهد شد. همگان باید در عمل و رفتار و گفتار تلاش کنند تا کوچک‌ترین اقدام ضد وحدت را انجام ندهند.

3. هر چه‌ از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد صف‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها در مقابل این انقلاب الهی، روشن‌تر می‌شود، امروز صف‌بندی ملت‌های مظلوم در دفاع از این انقلاب و مرزبندی دشمنان، در مبارزه با آن روشن است. آمریکا و همراهانش در یک طرف و مظلومان و مستضعفان در طرف مقابل ایستاده‌اند. انقلاب اسلامی همچنان به عنوان یک نظریه مستقل و ایده قدرتمند در دفاع از پابرهنگان جهان مطرح است و نظریه عدالت‌طلبی، آزادیخواهی و مردم‌سالاری دینی را به بشریت تقدیم می‌دارد.پاسداشت انقلاب و شکر این نعمت، دفاع از ارزش‌های آن است. راه امام خمینی (ره) و تداوم شکوهمندانه آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچنان با نشاط و سرزنده و پرپیام برای همه مسلمانان است و هنوز راه رهایی بخش بی‌بدیل برای امت اسلامی است. مردم مسلمان ایران، به عنوان پیشگامان نهضت الهی ایران، باید همچنان حافظان و مدافعان این خط در سنگر اول باشند و با همه وجود از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) وخلف صالحشان حمایت کنند.  و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.


بیانیه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان

شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب به این شرح است:

آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا می‌رسد که مردم ایران همچون گذشته علاقمند به نظام اسلامی ایران فریاد دادخواهی و استقلال طلبی سر داده و بر وحدت ملی در چهارچوب جمهوریت نظام تاکید می‌نمایند.

انقلاب اسلامی که با هدف رستن از استبداد و خود کامگی و تحقق استقلال و آزادی واستقرار اسلام ناب محمدی (ص) پیروز شد. امروز علی‌رغم برخی از کاستی‌ها و نارسایی‌ها مستحکم و استوار به سوی تحقق اهداف بلند این ملت بزرگ گام بر می‌دارد و آرمان‌های رهبر فقید انقلاب امروز همچون گذشته سر لوحه سیاست‌های نظام است.

به همین جهت است که در 22 بهمن هر سال مردم این سرزمین با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها حماسه‌ای شکوهمند می‌آفرینند و امید را بر ایران اسلامی نقش می‌بندند و انتظارشان حفظ کرامت ایران و ایرانی، پیشرفت و توسعه همه جانبه و متوازن و استقرار اسلام رحمانی و معرفی کشور عقلانی و مستقل به جامعه جهانی است.

رویکرو صلح طلبانه نظام جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاداتی همچون طرح گفت‌وگوی تمدن‌ها و جهانی عاری از خشونت نشان از عقلانیت نظام و دوری از جنگ و ستیزه‌جویی است.

ما امروز در ایران اسلامی علی‌رغم گوناگونی رویکردها و تفکرها، حرکت در چارچوب همبستگی ملی و منافع عمومی را وظیفه خود می‌دانیم و امیدواریم سال آتی سال تفاهم و همدلی و وحدت بین همه دلسوزان نظام باشد.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با دعوت از مردم شریف کشورمان برای شرکت در راه پیمایی سالروز پیروزی انقلاب اطمینان دارد امسال نیز مردم بزرگوارمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده  میثاق خود را با نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌تر می‌نمایند و با پاسداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر اسلامی و؛ یار دلسوز انقلاب حضرت آیت الله رفسنجانی که امسال از نعمت حضورش بی‌بهره‌ایم پیام وحدت و عقلانیت را به مردم جهان ابلاغ می‌نماید.


دعوت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری بت شکن زمان حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر حجت ابن الحسن المهدی(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف و ستم ستیز ایران و همه ملتهای آزادیخواه و عدالت جوی جهان تبریک و تهنیت می گویم.
حضرت امام خمینی (ره) آن فقیه ربانی، عارف متأله و سیاستمدار روشن بین، صدای مردم ستمدیده و آزرده از شرایط نابسامان و تبعیض آلود دوران ستم شاهی را به جان نیوشید و آنان را به رستاخیز سترگ انقلاب اسلامی فراخواند تا پرچم ارزشهای انسانی و آرمانهای اخلاقی را در عصر مادیگرایی و لذت پرستی در جهان معاصر بر تارک تاریخ برافرازند. انقلاب اسلامی ایران منادی ارزشهای دینی و فرهنگی و احیا کننده ارج و مقام انسانیت در بحبوحه غوغاسالاری تمدن غربی است. انقلاب اسلامی با تکیه بر گنجینه فرهنگ و تمدن ارجمند خود، تنها سنگر هماوردی با استیلاطلبی و سلطه جوییهای استکبار جهانی است که نور امید را در دل انسانهای عدالتخواه و جویای معنویت در سراسر جهان برافروخته است.
انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی و معنوی است که آرمان های بلند ارزشی و اخلاقی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است. از این رو استکبار جهانی در ستیز با کشور عزیزمان جبهه ای علیه آرمانخواهی و ارزش طلبی های مردم حق جوی ایران گشوده است و هم چنان که مقام معظم رهبری (ره) بارها یادآور شده اند تهاجم و شبیخونهای فرهنگی را همواره تدارک می بیند. برماست که در پاسخ به این یورش های فرهنگی که با سودجویی از همه ابزارهای ارتباطی در عصر رسانه صورت می پذیرد، در نهادینه کردن باورهای دینی و ارزش های اخلاقی بکوشیم تا در این هماوردی به سهم خود یاریگر حق و حقیقت باشیم؛ به امید آن روز که پرچم برافراخته انقلاب اسلامی را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) بسپاریم و شاهد پیروزی حق علیه باطل در فراخنای جهان باشیم.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهداف والای انسانی و ارزشهای گرانقدر فرهنگی خود، نقشی بی بدیل در ترویج ارزشهای انسانی، روحیه تعاون و امدادگری، و فرهنگ صلح و دوستی ایفا می کند.
نمونه هایی از ارزشهای اخلاقی و روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در میان امدادگران غیور جمعیت هلال احمر در رهایی بخشی انسانهای بی پناه در حوادث و بلایای طبیعی و هم چنین در میان آتش نشانان دلیر و بی باک سازمان آتش نشانی در حماسه کمک رسانی و نجات افراد گرفتار در حادثه غمبار و جانکاه آتش سوزی ساختمان پلاسکو را شاهد بودیم. ایثار و فداکاری این بزرگمردان، الگویی برای پاسداشت ارزشهای انسانی و آرمانهای اخلاقی در طلیعه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی است که هیچگاه از خاطر گرامی مردم شریف و حق شناس ایران زدوده نخواهد شد.
در پایان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به ملت شریف ایران بویژه کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان های وابسته و خانواده های محترم آنان و هم چنین خانواده های داغدار آتش نشانان جانباخته تبریک و تهنیت می گویم و از عموم مردم بزرگ و شریف ایران برای حضور با شکوه در این مراسم دعوت به عمل می آورم.
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
21 بهمن 1395


بیانیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت 22 بهمن

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره) طومار 2500 ساله رژیم منحوس طاغوت را درهم پیچید و جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه بنا نهاد .

اکنون نیز ملت با توکل به وعده الهی و رهبری های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ، نیرنگ ودسیسه ها ی دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و دراوج عظمت و شکوهی وصف ناپذیر بر قله رفیع اقتدار ایستاده است .

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملت سرفراز ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و امام خمینی (ره) و تجدید پیمان مجدد با خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور پرشور در راهپیمایی سراسری بیست و دوم بهمن ماه به عنوان نماد همدلی و انسجام همراه با ملت فهیم ، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم استکبار به رخ جهانیان خواهد کشید .


دعوت دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره)، از جامعه علمی کشور و دانشجویان برای حضور فعال در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

انقلاب اسلامی، حرکتی بی‌نظیر در تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران به شمار می‌رود که مردم ستمدیده به ندای حق طلبی امام راحل(ره) که متاثر از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) بود پاسخ دادند و جمهوری اسلامی را تاسیس کردند.

انقلاب اسلامی که بی‌شک ثمره خون و فداکاری مردم پاک سرشت، آزادی‌خواه و یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) است. امروز هویت ایرانی و اسلامی، استقلال و آزادی کشور عزیزمان را برابر آماج هجمه‌ها و دشمنی‌ها تضمین شده است و این میراث ماندگار با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری امروز با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

امروز در حالی به سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم که کشور، دیگر یار صدیق و دلسوز امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) یکی از موثرترین شخصیت‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی را کنار خود ندارد. ایران اسلامی یک عمر مبارزه و حضور خالصانه آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در مسیر حق، عدالت و اعتلای ایران اسلامی را هرگز از یاد نخواهد برد.

اکنون در حالی به استقبال سی و هشتمین بهار انقلاب می‌رویم که به لطف انقلاب اسلامی، ایران کشوری بزرگ و قابل احترام در سطح منطقه و جهان است، به طوریکه صلابت رهبری و تدبیر دولت تدبیر و امید در کنار حمایت مردم از نظام، کشورهای بزرگ جهان را پای میز مذاکره با ایران اسلامی نشاند.

امسال به ویژه با وجود تهدیدات جدید و غیراخلاقی و غیرانسانی استکبار جهانی، بیش از هر سال نیازمند وحدتیم و همه ملت ایران و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که خود محصول انقلاب اسلامی ایران و مدیون فضای حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باید در راهپیمایی 22 بهمن که روز ملی برای ایرانیان است از انسجام ملی و اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی‌(ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که بی‌شک ثمره بی‌نظیر انقلاب مردمی ایران و نماد حضور مردم در صحنه علم و دانش است، از همگان به خصوص جامعه علمی کشور، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می‌کنم که در این حرکت عظیم مردمی سهیم باشند، باشد که عزت و عظمت ایران بیش از این برای جهانیان شناخته شود.

حمید میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا