خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سانسور رییس دفتر رییس جمهور در صداوسیما

در حالی که همه شبکه های استانی موظف به پخش زنده سخنرانی های روز 22 بهمن هستند، شبکه استانی سیستان و بلوچستان سخنرانی دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور را قطع و مانع از پخش آن شد.

به گزارش انصاف نیوز، این شبکه استانی پیش از این نیز سخنرانی دکتر جهانگیری را که برای افتتاح پروژه مکران به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بود را قطع و مانع از پخش آن در شبکه استانی شد.

استان سیستان و بلوچستان از نقاط خاص و استراتژیک کشور است که نظام برای برقراری آرامش و همدلی در بین مذاهب و اقوام آن همیشه تاکید داشته است.

از طرفی حسن روحانی در این استان آرای بالایی کسب کرد که نشان از عدم اقبال اهالی این استان به دلواپسان دارد اما به رسم همیشه صداوسیمای محلی به سمت دیگری حرکت می کند.

کانال تلگرامی میزخبر در این باره نوشت»: «مدیر کل «دلواپس» صداوسیمای این استان حتی حضور معاون اول رییس جمهور به همراه بیش از ۱۰۰ سفیر خارجی برای افتتاح پروژه ای بین المللی را سانسور کرد پس جای تعجب ندارد وقتی بشنویم که سخنرانی دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ناگهان از شبکه استانی قطع شود. آن هم در حالی که به طور رسمی مراکز استانی صداوسیما موظف به پخش زنده سخنرانی های ۲۲ بهمن هستند.


⭕️ دکتر نهاوندیان در اجتماع پرشور راهپیمایان 22 بهمن در زاهدان:

«امروز دشمنان ملت ایران تنها مانده اند و قادر به اجماع سازی علیه ما نیستند»

🔹رییس دفتر رییس‌جمهوری روز جمعه در اجتماع پرشور راهپیمایان 22 بهمن در زاهدان، ‌گفت: صفوف بهم پیوسته مردم خونگرم و همیشه در صحنه این استان در راهپیمایی، 22 بهمن برای رساندن پیام وحدت، عزت، صلابت و عزم ملت ایران در رسیدن به توسعه و پیشرفت است.

🔹حضور در راهپیمایی 22 بهمن، فقط بزرگداشت یک خاطره از گذشته‌ها نیست، اگر چه ما هر سال، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده تا یاد امام و شهدا و پیروزی خیره‌کننده ملت ایران در منطقه و جهان را زنده کنیم، اما پیام مهم‌تر این اجتماع شکوهمند، زنده بودن شعائر و آرمان‌های انقلاب است.

🔹 امروز همان آرمان‌ها و شعارهایی که مردم را در سال 57، جلو برد، زنده است و این ملت سرزنده‌تر، شاداب‌تر و مصمم‌تر از گذشته آن مسیر را ادامه می‌دهد.

🔹امروز جوانان ما شعار استقلال و شعار هیهات من الذله سر می‌دهند و در مقابل لفاظی‌های بی‌پایه عده‌ای که هنوز اراده و هویت ملت ایران را نشناخته‌اند، با صدایی رسا، اعلام می‌کنند که تصمیمات این کشور در داخل مرزهای کشور گرفته می‌شود.

🔹هیچ‌کس در هیچ گوشه دنیا نباید تصور کند که با تهدیدهای بیهوده می‌تواند خللی در عزم راسخ ملت ایران ایجاد کند، چرا که این ملت با وحدت و انسجام پشت سر رهبری معظم انقلاب، کماکان در مسیر پیشرفت گام برخواهد داشت.

🔹امروز دشمنان ملت ایران تنها مانده و نمی‌توانند به اصطلاح، اجماعی جهانی علیه ملت ایران داشته باشند و آن کسانی که گاهی می‌گویند توافق را چنین و چنان می‌کنیم، از سوی دوستان خودشان در دنیا مورد حمله قرار می‌گیرند.

🔹امروز بساط ایران‌هراسی در دنیا خریدار ندارد و استقلال‌طلبی ملت ایران بر دوش جوانان نسل سوم با قوت به پیش می‌رود.

🔹تصمیماتی که در سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به این استان اعلام شد،‌ به خوبی پیش رفته و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح پروژه عظیم گازرسانی به سیستان و بلوچستان خواهیم بود که این پروژه به تعبیر نماینده ولی فقیه در استان نه تنها یک پروژه اساسی، بلکه یک پروژه حیاتی، است.

🔹پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان برای مردم ، بخش صنعت و ایجاد اشتغال در این استان مفید است، در راستای اشتغال‌زایی در سیستان و بلوچستان پروژه توسعه سواحل مکران در دستور کار و اولویت دولت قرار گرفت و امروز در بندر شهید بهشتی توسعه قابل توجه ظرفیت را شاهد هستیم و این یکی از آثار برجام است که توانستیم تجهیزات را به صورت مستقیم وارد کرده و نصب کنیم.


قدردانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه اهل تسنن زاهدان از برقراری آرامش و امنیت در این استان

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان با تأکید بر آرامشی که در ۲ سال گذشته براین استان حاکم بوده از زحمات دولت حسن روحانی در توسعه سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار «محمد نهاوندیان» رئیس دفتر رئیس جمهور که به زاهدان سفر کرده‌است تأکید کرد بعد از سفر دکتر حسن روحانی به سیستان و بلوچستان و برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم شاهد برقراری امنیت بالایی در ۲ سال اخیر در این خطه بوده‌ایم که تشکری ویژه‌ از این جهت باید از دولت داشته باشیم.

همچنین مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز در دیدار با رئیس دفتر رییس‌جمهور از خدمات دولت یازدهم قدردانی کرد و گفت: سیاست‌ها و برنامه‌ریزی های دولت حسن روحانی آرامش را بر استان سیستان و بلوچستان حاکم کرده‌است و روند توسعه این منطقه شتاب گرفته است.

محمد نهاوندیان ۲۲ بهمن در زاهدان حاضر شد و پس از سخنرانی در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی مردم زاهدان به مسجد مکی زاهدان رفت و با مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی دیدار و گفتگو کرد.

علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز نهاوندیان را همراهی می‌کرد.


با حضور رییس دفتر رییس جمهوری انجام شد؛
افتتاح ١٩٦ پروژه عمرانی شهرداری زاهدان و مجتمع تجاری – خدماتی بازار بزرگ حافظ زاهدان

محمد نهاوندیان روز جمعه در سفر به استان سیستان و بلوچستان ،مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی حافظ زاهدان را افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با این مجتمع، ١٩٦ پروژه عمرانی شهرداری زاهدان در بخش های مختلف عمران شهری، آبخیز داری و کشاورزی، فضاهای آموزشی و ورزشی، طرح های هادی روستایی و مسکن روستایی، مسکن مهر، برق رسانی، آسفالت و زیر سازی و پروژه های دهیاری به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. قابل توجه مدیریت محترم انصاف نیوزوهمکاران محترم واقعادستتان دردنکند!؟باتوجه به اطلاع وشناخت قبلی تان از شخصیت وجایگاه جناب مولاناعبدالحمیداسماعیل زهی مدیریت محترم دارالعلوم حوزهای علمیه اهلسنت استان سیستان وبلوچستان ومدیریت دارالعلوم حوزه علمیه مسجدمکی زاهدان وهمچنین امام جمعه محترم اهلسنت شهرستان زاهدان؟بازهم مثل دلواپسان استان از ترفند بازی باکلمات وجابجایی جملات!!درگزارش تان بعنوان مولوی عبدالحمیداسماعیل زهی امام جمعه مسجدمکی زاهدان استفاده نموده اید!!

    1. همیشه از ایشان به عنوان «مولوی عبدالحمید» نام برده می شد، لذا تصور این نبود که اشتباه باشد. راهنمایی کنید. ضمن این که این خبر عینا دریافت شده و بازنشر شده است

  2. اى خدا هى ! حالا يكى ناز آقا سعيد رو بخره . يعنى ايشون نميدونه اين القاب و عناوين دنيائى دوهزار ارزش نداره ؟!
    روحش شاد خمينى كه ميگفت ملت بمن خدمتگزار بگه بهتره تا رهبر. تنها چيزى كه باعث بزرگى و موندگارى نام افراد ميشه خدمت به مردمه و بس .

  3. بله جناب سپهر؟اولش حقیقت امربرهمین مبناست القاب و عناوین ظاهری ارزش چندانی ندارد؟امادومش فضای جامع امروزی ومکتوبات رسانه های فعلی مبنای این امرنیست؟سومش همواره شخصامتعقد احترام علمای دینی وشخصیت های بزرگ دینی،مذهبی مسلمانان هستم اینکه بزرگواران چه مذهبی دارندهیچ فرقی قایل نیستم،چهارمش جناب مولوی عبدالحمیدشخصاخودشان باالقاب وعناوین بزرگی مخالف هستند؟مردم اینجا ازاین ترفندهای وبازی های جملاتی وجابجایی کلمات عمدی یک عده ای ازدلواپسان اینجادرمورد این شخص رنج میبرندومتنفرچنین مسایلی هستند؟واماپنجم بزرگواری شخصیت بزرگ حضرت امام خمینی قدسره برهمه مسلمانان جهان روشن وستودنی است؟به هرحال وقتی حرف ساده زیستی میشود؟یادبزرگواری وساده زیستی صادقانه ایت الله سیستانی بزرگوار میوفتم واقعابسیارساده زیست وبی الایش است دفترشان باهمان سادگی بزرگان قدیمی نه ازصندلی چرخ خبری است نه مبلمانی ساده ساده

  4. درودبرجناب مولاناعبدالحمید حفظه الاه امام جمعه اهل سنت زاهدان باتوجه به رسانه های مکتوب، دلواپس امثال سایت زاهدان پرس ، علیه اصلاح طلبان وشخص مولانا عبدالحمیدرنجیده خاطرهستیم شمابیشتردست رودلمان نزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا