خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تئاتر این هفته در یک نگاه

هفته پایانی بهمن ماه برخی نمایش ها آغاز و برخی دیگر پایان می یابد و در این میان نمایش هایی هستند که تا اسفند ماه نیز به اجراهای خود ادامه می دهند.
به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا نمایش هایی که از 23 تا 29 بهمن ماه در هفته پایانی به صحنه می روند.

** نمایش هایی که این هفته کار خود را آغاز می کنند
– نمایش «باغ آلبالو» به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجان‌پور ساعت 18 به مدت 100 دقیقه در تالار وحدت به صحنه می رود.
– نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» به نویسندگی و کارگردانی امیر علی نبویان از روز سه شنبه ساعت 19 در سالن 1 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.
– نمایش «لیرشاه» به نویسندگی کیوان سررشته و کارگردانی محمد عاقبتی از روز یکشنبه ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر به صحنه می رود.
– نمایش «آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از روز چهارشنبه ساعت 18 به مدت 90 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.
– نمایش «مانوس» به نویسندگی لیلا حکمت نیا و کیوان سررشته و کارگردانی نازنین سهامی زاده از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می رود.
– نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» به نویسندگی سعید آلبوعبادی و کارگردانی روناک قاسمی از روز یکشنبه ساعت 17 به مدت 60 دقیقه در تئاتر باران اجرا می شود.
– نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر اجرا می شود.
– نمایش «تعطیلات آخر هفته» به نویسندگی زین العابدین تقی پور و محمدرضا ارکان و کارگردانی محمد رضا آزاد فرد از روز دوشنبه ساعت 18 به مدت 65 دقیقه در سالن بزرگ تالار مولوی به صحنه می رود.
– نمایش «غروب روزهای آخر پاییز» به نویسندگی فردریش دورنمات و کارگردانی محمود یوسفی از روز یکشنبه ساعت 19 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه دراما اجرا می شود.
– نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی علی سرابی از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 85 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.
– نمایش «شعله ۲» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان از روز یکشنبه ساعت 20:15 به مدت 75 دقیقه در سالن حافظ اجرا می شود.
– نمایش «مستند شلتر» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی امین میری از روز دوشنبه ساعت 17:30 در سالن قشقایی تئاترشهر نمایش داده می شود.
– نمایش «خانم ایکس» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه از روز چهارشنبه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در خانه نمایش دا به صحنه می رود.
– نمایش «هام» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده از روز یکشنبه ساعت 20 در سالن سایه تئاترشهر نمایش داده می شود.

** نمایش هایی که به اجرای خود در این هفته ادامه می دهند
– نمایش «ماما یرما» به کارگردانی فرزین نوبرانی ساعت 18:15 به مدت 60 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می رود.
– نمایش «خبرگو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا میرزایی نژاد ساعت 19:30 به مدت 65 دقیقه در سالن ارغنون اجرا می شود.
– نمایش «مافیا» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند ساعت 21 به مدت 85 دقیقه در تئاتر باران نمایش داده می شود.
– نمایش «چرا نازی پرواز کرد؟!» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می رود.
– نمایش «من…» به نویسندگی حمید ورد و فرهاد تجویدی و کارگردانی فرهاد تجویدی ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در پردیس تئاتر تهران (خاوران) اجرا می شود.
– نمایش «سونات اشباح» به نویسندگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی خشایار خلیل خانی ساعت 17:45 به مدت 60 دقیقه در سالن ارغنون نمایش داده می شود.
– نمایش «جنون یک نویسنده» به نویسندگی و کارگردانی پوریا فردرو ساعت 17 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه دراما به صحنه می رود.
– نمایش «دستت را به من بده» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری آریان رضائی ساعت 19 به مدت 40 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می شود.
– نمایش «کلاه گیس» به نویسندگی ناتالیا گینزبورگ و کارگردانی نگار انسان ساعت 18:30 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه پندار نمایش داده می شود.
– نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر اجرا می شود.
– نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی ساعت 17:30 به مدت 75 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر داده می شود.
– نمایش «حرفه ای» به نویسندگی دوشان کواچویچ و کارگردانی رضا کیانیان در دو نوبت 17 و 21 به مدت 60 دقیقه در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.
– نمایش «کله پوک ها» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی محسن ستوده ساعت 19:30 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد پرویز پرستویی موسسه گندم اجرا می شود.
– نمایش «سگ خوری» به نویسندگی محمدرضا قلی پور و کارگردانی داود کرد بچه ساعت 19 به مدت 75 دقیقه در تماشاخانه تتماج نمایش داده می شود.
– نمایش «مدارِ بسته» به نویسندگی و کارگردانی پگاه طبسی نژاد ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می رود.
– نمایش «کمدی الهی جلد چهارم» به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی محمد جواد طاهری ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.
– نمایش «عشق به دیکتاتورها کمک نمی‌کند» به نویسندگی آرام محضری و کارگردانی هانی صالحی ساعت 20:30 به مدت 80 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می رود.
– نمایش «بازگشت به خانه» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی رامین معصومیان و فرید قادر پناه ساعت 21:15 در سالن ارغنون اجرا می شود.
– نمایش «دره شیطان» به نویسندگی و کارگردانی پونه عبدالکریمزاده ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری نمایش داده می شود.
– نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ساعت 19:30 به مدت 100 دقیقه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می رود.
– نمایش «هدیه مرموز» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خاسب ساعت 18:30 به مدت 30 در پردیس تئاتر تهران (خاوران) اجرا می شود.
– نمایش «سرشاخ» به نویسندگی کیوان نخعی و کارگردانی نیما ذاکر ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه بازیگاه نمایش داده می شود.
– نمایش «بلاتاریا» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رحیمی سده ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می رود.
– نمایش «دکتر استوکمان (دشمن مردم)» به نویسندگی هنریک ایبسن و کارگردانی علی پویان ساعت 20 به مدت 80 در سالن چهارسو تئاترشهر اجرا می شود.
– نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی بهنام زینعلی ساعت 17:15 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی نمایش داده می شود.
– نمایش «نخاله‌ها» به نویسندگی و کارگردانی ناصر حمیده ابوالمعالی در سه نوبت 20:15، 21 و 22:30 در سینما کانون قدس به صحنه می رود.
– نمایش «پنجره شکسته» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید داخ ساعت 20 به مدت 55 در خانه نمایش اجرا می شود.

** نمایش هایی که این هفته به اجرای خود پایان می دهند
– نمایش «گالیله» به نویسندگی برتولت برشت و کارگردانی نازنین زهرا رفیعی تا روز جمعه ساعت 20:30 در سالن بزرگ تالار مولوی نمایش داده می شود.
– نمایش «همان همیشگی» به نویسندگی ریما رامین فر و کارگردانی یاشار بیک زاده تا روز جمعه ساعت 17:30 به مدت 60 دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه اجرا می شود.
– نمایش «برای کلاه آهنی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی پژمان عبدی تا روز جمعه ساعت 19 به مدت 80 دقیقه در تئاتر باران به صحنه می رود.
– نمایش «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی سمانه زندی نژاد تا روز سه شنبه ساعت 17:15 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.
– نمایش «افسانه‌ی شاعر یوش (کنسرتو برای یک بازیگر)» به کارگردانی احسان صبوحی ساعت 19:30 به مدت 50 دقیقه در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود.
– نمایش «4+ یک روایت از رها دختر خانم عضدی» به نویسندگی و کارگردانی سپیده عیدی تا روز چهارشنبه ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در تماشاخانه فانوس به صحنه می رود.
– نمایش «کمدی استشمامات» به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی میثم عبدی تا روز یکشنبه ساعت 18:30 به مدت 105 دقیقه در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر نمایش داده می شود.
– نمایش «سه گانه اورنگ» به نویسندگی علیرضا نادری، محمد امیر یار احمدی و نیما نادری و کارگردانی محمد حاتمی تا روز جمعه در دو نوبت 17 و 20:30 به مدت 90 در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر اجرا می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا