خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حذف خبر با کد 468373

حجت الاسلام مجتهدزاده معروف به «شیخ قمی» در ایمیل ارسالی به انصاف نیوز خواستار حذف یک خبر بازنشرشده از خبرگزاری دولت با عنوان «ایرنا: یک طلبه رکورد تعداد دروغ در دقیقه را جابه‌جا کرد» شد.

او نوشته است که خبری با عناوین مجرمانه شامل کذب، توهین افترا درباره‌ی بنده با پیگیری انجام شده در پلیس فتا و طرح شکایت قضایی کیفری از خبرگزاری ایرنا حذف شد.

آقای مجتهدزاده عنوان کرده که این خبر علاوه بر ایرنا از رسانه‌هایی همچون فارس، فرارو، انتخاب و… نیز حذف شده است.

مطلبی که مورد اعتراض شیخ قمی قرار گرفته است گزارش انتقادی ایرنا، خبرگزاری دولت، درباره‌ی دیدگاه‌های مطرح شده از سوی او درباره‌ی حمله هفت اکتبر حماس بوده است.

او گفته بود: «جشن موسیقی نوا، اردوی جذب جوانان نخبه مهندسی سراسر جهان برای جذب در یگان امنیتی اسرائیل (۸۲۰۰) و در پایگاهی در منطقه عفریم اسرائیل بود…نخبگان چیپ ست داشتند و تیم پزشکی حماس چیپ‌ست‌ها را در آوردند و در جشن نوا ریختند. اسرائیل وقتی بفهمد اینها را گرفته‌اند، خودش بمباران می‌کند تا اطلاعات فوق محرمانه تمدن غرب که توی اینهاست، دست کسی نیفتد. خود مقامات اسرائیلی با تانک و هلیکوپتر آنجا را بمباران کردند. چون اینها اگر از اینجا خارج شود دیگر کار تمام است…این کامپیوترها و چیپ‌ست‌ها برای تمدن غرب وحشتناک است و نمی‌توانند جمع کنند. اگر آن کامپیوترها دست ایرانی‌ها برسد، تمام! پایان تمدن غرب. چون تمام سیستم را بسته بودند روی هوش مصنوعی و مغز هوش مصنوعی آنجا بود. پایان تمدن غرب با این ماجرا کلید خواهد خورد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تخصص ایشان در خیال بافی و دروغگویی است. بیچاره جماعتی که دنبال ایشان را افتاده اند! آن ها یا ساده لوح اند یا در پی تفریح!

    6
    7
    1. رائفی پور که بیشتر دروغ میگه پس چرا برای اون خبر نمیذارن؟ فقط چون روحانی بوده الکی پست میذارید هرچند حرف های بدی هم نگفته بالاخره اسرائیل جای مهمی برای توسعه فناوری های با ضریب امنیتی در دنیاست این که بار اول نیست یکی میگه

      2
      3
  2. شاید ایشان اطلاعات غلطی داده باشند و تخصص کافی نداشته باشند، اما به نظر می رسد شما هم این متن را با بغض و کینه نوشته اید و هدف شما صرفا دلسوزی برای شنونده نبوده و اهداف غیر واضحی دارید.

    11
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا