خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیس بوک منبع سوراخی نیست /آدمک

به گزارش انصاف نیوز، زینب کریمیان در وبلاگ آدمک تنها نیست، نوشت:
تو ستاد که بودیم یک ماه مانده به رای گیری توی وقت های پایانی بلند می گفتم: “اوضاع دکتر داره خوب میشه”… بار اول همه سرها چرخید و سئوال پشت سئوال که از کجا می گی؟ منبعت کجاست؟ منم بلند گفتم: فیس بوک

همه خندیدند، تیکه پرانی ها شروع شد که فکر کردی همه ایران توی اون صفحه هستند؟ منبعت به قول خودت تو حلقت.. این داستان تا مناظره سوم نامزدهای انتخابی ادامه داشت  از من اعلام و از اونها مسخره کردن ! مناظره سوم که تمام شد گاز انبر تیتر همه شهرها شد.. حالا اوضاع خوب دکتر را به وضوح می دیدم از ساعت معمول اعلام هر روزه این جمله گذشت و به خاطر حجم کار تقریبا وقت اعلام نشد.. ساعت حدود یک نیمه شب بود منم در حال بحث با بچه های روزنامه نگار خارج کشور.. یکهو یکی از اقایان (معروفه ها) بلند گفت: فلانی غرق شد تو فیس بوک .. نتیجه چی شد و خندید … منم گفتم:  منبعم تو حلق خودم اوضاع دکتر عالیه .. رای های خاموش روشن شد.

این مساله تا روز انتخابات ادامه داشت و همه به این مساله عادت کرده بودند.. روز اعلام نتایج و پیروزی دکتر روی میز کارم ایستادم و گفتم:‌ حالا همه توی این هستند یا نه.. صداهای خنده و خدا قوت پیچید تا به امروز.

در حال حاضر حضور وزیران و دولتمردان یازدهم در فیس بوک نشان می دهد نه تنها منبع در حلق من نیست بلکه خیلی ها به این منبع سوراخ ایمان آوردند.. تاکنون اسحاق جهانگیری(معاون اول) و محمدجواد ظریف(وزیر امور خارجه)، مرضیه افخم(سخنگوی وزارت خارجه) و الهام امین زاده(معاون حقوقی رئیس جمهور)،‌ بیژن نامدار زنگنه (وزیر نفت) و علی طیب نیا (وزیر اقتصاد) در این شبکه اجتماعی عضو و فعال شده اند.

در این میان صفحه محمد جواد ظریف در حال رکورد شکنی است و با هر یک پستی که به رشته تحریر در می آورد اعم از مسایل سیاسی، شکایت به درگاه خدا، اشعار سعدی و مولانا و حتی کاور صفحه در 16 دقیقه بالای 20 هزار لایک دارد. او سعی می کند به کامنت های خصوصی و عمومی تا حدودی جواب دهد. وی در حال حاضر بالغ بر 70 هزار کاربر دارد.

‌تبادل اطلاعات،‌اعلام نظرها و حتی چالش های میان احزاب هر چند کوچک در ایران، ارتباطات سیاسی،‌اقتصادی، فرهنگی و حتی هنری تا حدودی با ارتباط فیس بوکی حل شده است. اختلاف نظرها نیز رنگ ارامش به خود گرفته است و هرکس سعی می کند با بهترین ادبیات پاسخگوی طرف مقابل باشد و این را باید از دولتمردان تشکر کرد.

آنها اعلام کردند که هر فردی بخواهد حب و بغض خود را در میان کامنت ها جاری کند بلاشک از صفحه بلاگ (عدم دسترسی) می شود و همین مساله باعث شده در میان بیش از سه هزار کامنت برای هر پست وزیر امور خارجه هیچ واژه بی ادبی، حب و بغض دار و کینه ورزانه ای وجود نداشته باشد و اگر اختلافی هم هست به بهترین نحو هدایت شود

آنچه از براورد حرفهای برخی ها به گوش می رسد این است که به زودی همه اعضا کابینه دولت تدبیر و امید به جمع فیس بوکی ها اضافه خواهند شد، همانجایی که می گفتند منبع سوراخیست و امروز به برد آن ایمان آوردند! با این حرکت و حضور وزرا در فیس بوک می توان به اعتدال و نزدیکی این گروه به مردم امیدوار بود… به امید آن روز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا