خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا رشیدپور در «شرایط ویژه»

حدود ده روز پس از شروع به کار برنامه ی تلویزیونی «شرایط خاص»، این برنامه ی تلویزیونی رضا رشیدپور نیز بدون هیچ توضیحی تعطیل شد تا وضعیت این مجری و تهیه کننده در شرایطی ویژه بماند.

به گزارش انصاف نیوز، از فردای انتشار خبر بازداشت یکی از دست اندرکاران برنامه ی تلویزیونی «حالا خورشید» [لینک]، رضا رشیدپور مجری و تهیه کننده ی آن در شرایط ویژه ای به سر برده است، روز اول غش کردن در برنامه ی زنده، روز دوم تعطیلی آن برنامه، هفته ی بعد راه افتادن برنامه ی «شرایط خاص» در ساعتی دیگر در شبکه ی سه و حالا تعطیلی.

یک پیج اینستاگرامی در این باره ادعا کرد که رشید پور به سکته نمایشی متهم شده و در نتیجه عذر او خواسته شده است و خداحافظی رشیدپور و همکارانش را به این ارتباط داده است.

سه روز پیش کانال تلگرامی این برنامه با انتشار عکسی از رشیدپور و همکارانش در برنامه ی «شرایط خاص» بدون هیچ توضیحی نوشت: «خداحافظی رشیدپور و همکارانش».

خبرگزاری مهر در روز 13 بهمن ماه که برنامه ی شرایط خاص شروع به کار کرد، نوشته بود: «از آنجا که پزشکان تشخیص داده‌اند که تا مدت یک ماه رشیدپور در برنامه‌های سنگین حضور نداشته باشد وی در این مدت در برنامه صبحگاهی اجرا نخواهد داشت و مجری «شرایط خاص» خواهد بود که به گفته وی، حال و هوایی شبیه «دید در شب» دارد».

بازداشت یکی از عوامل تولید «حالا خورشید» صداوسیما

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا