خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه حزب ندا درباره ی وضعیت خوزستان

در پی اقدامات یکی از مخالفان دولت در خوزستان و برپایی برخی تجمعات با اهداف سیاسی در اهواز به بهانه برخی قطعی برق در روزهای اخیر در اهواز، حزب ندای ایرانیان شعبه خوزستان با اشاره به بحران اخیر خوزستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه به این شرح است:

در سی و هشتمین سالگرد به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، مردم خوزستان كه نقش بسزايي در فجر پیروزی داشتند، شاهد بروز شرایطی دور از انتظارند. چند صباحی است که قطع مكرّر برق و آب در ساعاتی زندگی را برای مردم دشوار کرده، در آخرین رخداد بیش از ۱۲ ساعت قطعی همزمان آب و برق در ۲۳ بهمن ماه در تمام شهر اهواز و یازده شهرستان دیگر، بدون هیچگونه آمادگی قبلی، حس ناخوشایندی را در قلب مردمی که روزی قبل، دوشادوش سایر هموطنان حماسه آفریدند، به وجود آورد.

بروز چنین شرایطی در کنار موج ریزگردها، آلودگی های ناشی از صنایع، بیکاری، فقر، نابودی کارون عزیز و… را نمی توان صرفا به حادثه و اتفاقات غیر منتظره مرتبط دانست.

در این وانفسا می باید به اندیشه هایی که برای تضعیف و تخريب دولت از هر چالش و محنتی استفاده می کنند هشدار داد که دامن زدن به بی اعتمادی میان دولت و ملت فرجام نیکی برای ایران نخواهد داشت.

حزب ندای ایرانیان شعبه خوزستان پیشنهاد می کند تا تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز چنین شرایطی اندیشیده شود و از طرق مقتضی شهروندان در جریان بهبود در زیرساختها، احیا محیط زیست و بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی قرار گیرند.

همچنین بر دولتمردان واجب است که با تمام توان به دلجویی از مردم برآمده و به گونه ای عمل کنند که در افق معقولی اثرات خوشایند اصلاح امور و تغییر وضعیت برای شهروندان خوزستان قابل لمس باشد.

بی شک زحمات شبانه روزی کسانی که صادقانه در پی خدمت به ایران و ایرانی اند از چشمان تیزبین مردم خوزستان دور نخواهد ماند.

بیاد بسپاریم که در مسیر بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و… خواست شهروندان، پیگیری آنها و تعهد مدیران به ایجاد تغییر، لازم و ملزوم یکدیگرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا