خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل دو متهم کانال‌های تلگرامی: منتظر اعلام وقت تجدیدنظریم

وکیل دو متهم پرونده‌های کانال‌های تلگرامی گفت: منتظر ارجاع امر رسيدگي به دادگاه تجديد نظر در مقام رسيدگي به اعتراض هستيم.

«نعيم رضا نظامي چهارمحالي» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نيوز گفت در تاریخ ٢٥-٦-١٣٩٦ لوايح تجديدنظرخواهي خود را به وكالت از «سبحان جعفري تاش» مدير كانال زنده باد اصلاحات و «محمد جواد جمشيدي» مدير كانال تلگرامي اصلاح طلبان نيوز به شعبه ١٥ دادگاه انقلاب تقديم كرده است.

نظامي چهارمحالي توضیح داد: ساير وکیلان متهمین پرونده؛ سيد علي مجتهدزاده و ايمان ميرزاده و خانم نرگس نقدي لوايح اعتراضيه خود را تقديم و در شرايطي كه قصد ارائه لايحه مشترک نيز داشته‌اند اين موضوع فعلا منتفي شده وليكن با توجه به عنوان اتهامي مشترك كه موكلين ايشان و ساير موكلين همكاران ايشان داشته‌اند قطعا در ادامه دفاعيات لايحه مشترك به شعبه رسيدگي كننده در مقام تجديدنظر ارائه خواهد شد زيرا متهمين در اقدامات خويش قصد اجتماع و تباني عليه امنيت داخلي كشور نداشته‌اند.

این وکیل دادگستری ابراز عقیده کرد: متاسفانه مسوولين به فرمايشات رهبر انقلاب در اهميت فضاي مجازي توجه لازم نداشته زيرا اگر اهميت داده بودند از يكسو اينگونه با موكلين كه قصدشان فقط حمايت از دولت قانوني و مشروع كشور بود برخورد نمي‌شد و از سوي ديگر ٨ كانال حامي دولت بسته نمي‌شد كه اعضاي اين كانال‌ها به عضويت در برخي كانال‌هاي معاند چون امد نيوز درايند و از همه بدتر اينكه اين متهمان از برترين جوانان كشور هستند.

نظامی درباره‌ی اتهامات متهمین پرونده کانال های تلگرامی گفت: گفته شده که این متهمین با کانال آمد نیوز ارتباط داشته‌اند، در صورتی که این چنین نبوده و معتقدم اتفاقا اگر بستن کانال‌های حامی دولت ادامه پیدا کند، عضویت در کانال‌های امثال آمد نیوز بیشتر می‌شود.

نظامي چهارمحالي گفت: تا اين لحظه هر چه در توان داشته‌ام براي احراز بي گناهي موكلين استفاده کردم و از اين رهگذر با همكاري نزدیک با ساير وكلاي محترم پرونده سعي در برائت متهمین داشتم و با توجه به اينكه هر نفر مي‌تواند تا دو نفر وكيل داشته باشد در مرحله تجديدنظر از حضور دو تن از وكلاي ديگر براي موكلين خود قطعا بهره خواهم بود چرا كه شايد حرفي باشد كه يا از قلم افتاده باشد و يا اعلام نشده باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا