خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه حزب مجمع ایثارگران برای توقف لباس شخصی‌ها و در پی تعلیق حزب اتحاد ملت و اظهارات بایدن

اعضای شورای سیاسی مجمع ایثارگران با ابراز تاسف از کشته شدن شهروندان خواستار پایان بخشیدن به خشونت در خیابان ها شدند و از حق اعتراض شهروندان حمایت کردند.

به گزارش جماران، روز شنبه در جلسه شورای سیاسی مجمع ایثارگران ضمن اعلام نگرانی از افزایش درگیری و کشته شدن شهروندان و ماموران انتظامی مطرح شد که خشونت توسط هر نهاد و یا فردی صورت بگیرد محکوم است و باید هر چه سریعتر پایان یابد

حاکمیت مسئول امنیت همه شهروندان در اقصی نقاط کشور از سیستان و بلوچستان تا کردستان است.

اگر چنانچه با عوامل تعرض به بانوان و جوانان؛ حمله به دانشگاه ها و مدارس و دیگر اعمال شنیع لباس شخصی ها برخورد می شد خشونت ها افزایش نمی یافت، اینکه گفته شود این فجایع توسط مامورنماها اتفاق افتاده است، چیزی از مسئولیت حکومت نمی کاهد.

اگر مسئولین نمی توانند این عوامل را شناسایی و با آن ها برخورد کنند، حزب مجمع ایثارگران اعلام آمادگی می کند که در جهت رفع و حل اقدامات مخرب نیروهای خودسر و لباس شخصی بر بیاید تا کشور از لطمات جبران ناپذیر این نیروها مصون بماند.

اعضای مجمع ایثارگران ضمن محکوم کردن هر نوع خشونت از هر جریانی که باشد، پرسیده اند چرا تا به امروز حتی یک به اصطلاح مامور نما یا لباس شخصی بازداشت نشده و با آنان برخورد نشده است در حالی که در کمترین زمان توانایی شناسایی و دستگیری عوامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد؟

اعضای مجمع ایثارگران ضمن محکوم کردن خبر تعلیق حزب اتحاد ملت، اعلام کردند در شرایطی که باید از احزاب و فعالان مدنی حمایت شود تا از افزایش خشونت ها و به آشوب کشیده شدن جامعه جلوگیری شود ما شاهد بازداشت فعالان مدنی و تعلیق حزب اتحاد ملت هستیم. 

اگر چنانچه به توصیه ها و انذارهای احزاب و فعالان اصلاح طلب توجه می شد هرگز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم اما به جای پشیمانی و جبران گذشته و گشوندن باب گفتگو ، با حزب اتحاد ملت که متشکل از نخبگان ، دلسوزان و فرزندان کشور است برخورد می کنند که جای تاسف دارد.

اعضای مجمع ایثارگران ضمن محکوم کردن اظهارات جوبایدن رییس جمهور امریکا هر گونه دخالت در امور داخلی ایران از سوی دولت های خارجی را خطرناک دانسته و اعلام کردند چنین دخالت هایی نتیجه ای جز بدخیم شدن بحران اخیر نخواهد نداشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا