خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توبیخ مشاور ترامپ به دلیل تبلیغ محصولات دخترش

«کلین کانوی» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» به دلیل تبلیغ محصولات شرکت «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور آمریکا در یک برنامه تلویزیونی توبیخ شد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نهادهای نظارتی آمریکا خواستار مجازات خانم کلین کانوی به دلیل تبلیغ محصولات شرکت ایوانکا ترامپ در یک برنامه تلویزیونی شد.

ایوانکا ترامپ مالک شرکت تولیدکننده محصولات متنوع از جمله لباس و جواهرات با برند “ایوانکا ترامـپ” است. معلوم نیست کانوی کدام کالای ایوانکا را تبلیغ کرده است.

کمیسیون نظارت اخلاقی دولت اعلام کرد که کانووی با دعوت از بینندگان یک برنامه تلویزیونی به خرید محصولات ایوانکا ترامـپ قانون را نقض کرده است.
این کمیسیون طی نامه‌ای به مسئول دفتر اخلاقی کاخ سفید تاکید کرد که تبلیغ کانوی نقض صریح قانون ممنوعیت سوء استفاده از سمت دولتی می‌باشد.

این نهاد نظارتی از کاخ سفید خواست تا مشاور ارشد ترامپ خانم کلین کانووی را به خاطر چنین اقدامی مجازات کند و در ادامه تاکید کرد: کارمندان دولت باید قدرت و نفوذ خود را به نفع ملت آمریکا به کار بگیرند و نباید از آن در راستای منافع شخصی استفاده کنند.

کانووی پنجشنبه گذشته در یک سالن دولتی با علامت ویژه کاخ سفید با شبکه آمریکایی “فاکس نیوز” مصاحبه کرد. وی در این مصاحبه گفت: بروید و محصولات ایوانکا (دختر دونالد ترامـپ) را خریداری کنید، من از خرید بدم می‌آید اما امروز خواهم رفت و از آنها خواهم خرید.

“شان سپایسر” سخنگوی کاخ سفید گفت که در این باره به کانوی تذکر داده شده است اما کمیسیون اخلاق آمریکا اعلام کرد: هیچ گونه ابلاغیه‌ای که نشان دهد اقدامات تادیبی درباره کانوی اتخاذ شده باشد، به دست این کمیسیون نرسیده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا