خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | «اعترافات جنجالی سردبیر سابق آمدنیوز»

خبرگزاری فارس بامداد امروز شنبه 30 بهمن ماه قسمت اول از فیلمی را منتشر کرده است با تیتر: «اعترافات جنجالی سردبیر سابق «آمدنیوز»/ مدیر «آمد نیوز» کیست و از کجا تامین مالی می‌شود؟»

به گزارش انصاف نیوز، خبرگزاری فارس در توضیح این فیلم نوشته است: «سیداحمد شمس سردبیر سابق سایت و کانال جنجالی «آمد نیوز» از پشت پرده راه‌اندازی و مدیریت این سایت پرده برداشت».

در فیلم خبرگزاری فارس، سید احمد شمس مطالبی را درباره ی سایت آمدنیوز می گوید از جمله این که «روح الله زم» را مدیر آمد نیوز خوانده و می گوید که «عمده منابع مالی آمد نیوز از طریق امیرعباس فخرآور تامین می شود».

همچنین او روح الله زم را بدون بردن نام، به روابط غیر اخلاقی متهم می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. دیگه این یه کلیپ تصویری واضح است. چی را باور نکنیم؟ همین ندیدن ها و تعصبات کورکورانه است که به این دو قطبی و وضع مبتذل سیاسی ما را کشانده. دست برداریم از این کوبیدن هم دیگه و در مقابل سند و حرف حق متواضع باشیم تا شاید راه سعادت باز شود

  1. انصاف، خيلي از خبرها رو وقتي که منبعش نام برده ميشه، اساسا نبايستي دنبال کرد، چون وقتي خود منبع، مصدر کذبه ، خبر مذکور که ديگه واويلاست.

  2. همین آمدنیوز نبود شما سایت های بیمناک داخلی صد سال سیاه می توانستید فساد گسترده هزاران میلیاردی را منتشر کنید؟ از ترس حتی نظرات ذیل آن اخبار را تایید نمی کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا