خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بی انصافی است كه استاندار خوزستان را مقصر جلوه می دهند»

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان گفت: مسوولان استان شبانه روز، در حال تلاش براي حل مشكلات پيش آمده هستند. اين بي انصافي است كه در مشكلات پيش آمده، استاندار را مقصر جلوه مي دهند. استاندار و تيم استانداري شبانه روز در حال تلاش براي حل مشكلات هستند.

به گزارش انصاف نیوز، محمد كيانوش راد در گفتگو با سایت محلی شوشان گفت: بايد دقت كرد، برخورد مسوولان تاكنون با تجمعات صبورانه و مدبرانه بوده و نبايد سخني گفت كه مردم را مقصر جلوه بدهد.

کیانوش راد گفت: خوزستان پس از جنگ هنوز نتوانسته روي پاي خود بايستد. بي توجهي مسوولان كشوري و فقدان همگرايي در ميان نخبگان و مسوولان استان يكي از دلايل اين عقب ماندگي هاست.

وی افزود: مردم خوزستان ، متوجه برخي تحريكات هستند. حرف مردم روشن و مشخص است. مردم مي گويند به داد خوزستان برسيد. اين حرفي كاملا درست است و همه فعالان سياسي و احزاب ، با گرايشات مختلف سياسي ، حرف حقي را مي زنند.

کیانوش راد گفت: دولت تدبير و اميد، با تمام توان در فكر حل مشكلات است و حضور وزراي مختلف ، با دستور ويژه ريس جمهور گوياي همين است. نبايد مشكلات چندين ساله را به گردن استاندار انداخت. بايد بفوريت به حل مساله قطع مكررآب و برق اقدام كرد و دولت ، با مشاركت و اطلاع رساني به موقع با فعالان محيط زيستي ، مردم را مطمن كند كه براي حل مساله ريزگردها ، عملا كار را شروع كرده است.

وی ادامه داد: حضور وزير جهادكشاورزي و آغاز كار نهال كاري در بخش جنوب شرقي اهواز كه يكي از كانون هاي اصلي بحراني در داخل كشور است ، اميدوار كننده است. اكنون همه مسوولان استاني و كشوري بسيج شده اند تا راه حل هاي كوتاه مدت رفع بحران را بيابند.

محمد كيانوش راد در رابطه با تجمعات و اعتراضات صورت گرفته ، گفت: اعتراض حق مردم است ، و مردم حق دارند اعتراض و تجمع كنند ، اما خود مردم هم متوجه تحركات سياسي و بعضا جناحي هم هستند. و در استان حساس خوزستان اجازه تحركات افراطي را نكي دهند.

وی در پایان با بیان اینکه خوزستان از منظر ملي نياز به توجه دارد ، گفت: خوشبختانه جناح هاي سياسي مخالف دولت هم در خوزستان اين امر توجه دارند كه مشكل را شكل جناحي و براي تسويه حساب با اين يا آن فرد درنياورند.

‏انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا