خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد

«حمید بقایی»، معاون احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری که پس از آن مدت طولانی در زندان اوین بازداشت بود، اعلام کرد که می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود.

به گزارش انصاف نیوز، متن اعلام آمادگی این فعال سیاسی اصولگرا که آن را در کانال تلگرام خود منتشر کرده در پی می آید:

بسم الله الرَحمن الرَحيم
اللّهم عَجل لوليكَ الفَرَج و العافيه و النّصر

ملّت بزرگوار، فرهيخته و شريف ايران
با استعانت از پيشگاه حضرت ولّي عصر (عج) و با تقديم بهترين احساسات قلبي به محضر شما مردان و زنان قهرمان و آگاه ميهن اسلامي عزيز . در اين شرايط مهّم و تعيين كننده ، با ايماني راسخ به ظرفيتهاي وسيع و پايان ناپذير اين سرزمينِ پُرگهر ، و با باوري عميق به شايستگي هاي بزرگ و وثيق آحاد مردم نجيب و اصيل ايران زمين و با درك روشن و فهم مُتقن از فاصله زياد بين وضعيت موجود كشور از نظر اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي و موقعيت بايسته و شايسته براي ايرانيان، و نقش بسيار مهم جايگاه رياست جمهوري در جهت تحقّق آرزوهاي بلند پدران ، مادران و فرزندان اين خطة زرخيز و پاك، با كسب اجازه از محضر فرد فرد شما مردم عزيز، نامزدي خود را براي شركت در انتخابات دوازدهمين دورة رياست جمهوري اسلامي ايران اعلام مي دارد.

اينجانب اين اعلام نامزدي را كه كاملاً مستقل از اشخاص، گروهها، احزاب و جناحهاي سياسي است، صرفاً اعلام سربازي براي كشور عزيز و خدمتگذاري به ملّت شريف ايران دانسته و بدان افتخار مي كنم. دريافت حقير آن است كه همبستگي ملي و انسجام اجتماعي، در چارچوب قانون اساسي و ارزشهاي الهي – انساني در مقياس ملّي و بين المللي و از جمله مهّم ترين آنها، آزادي، عشق و عدالت، رشد سريع كشور و نيل به جايگاه هاي رفيع تعالي، پيشرفت و رفاه در دسترس خواهد بود.

اينجانب ديدگاه ها و برنامه هاي خود را در فرصت هاي آتي و قانوني به استحضار مردم عزيزم خواهم رساند. با آرزوي طول عمر رهبر معظم انقلاب و با تقديم مراتب احترام و سپاس به پيشگاه ملّت بزرگ و قهرمان ايران .
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود گردی و ما رستگار
حميد بقايي، معاون رئيس جمهور در دولتهاي نهم و دهم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    چه با مزه ! اینها تا دیدند رئیس قافله ردّ صلاحیتِ خارج از نوبت شده ، کپی برابر اصل صادر کردند ! چقدر علاقمند به تقلید از دودِ چراغ خورده های سیاست هستند ! پسرم ! نه شما در اندازه های آقای روحانی هستید، و نه رئیس تان در اندازه ها و سایز سیاسی اجتماعی شادروان رفسنجانی میباشد !

  2. جناب بقایی اول تکلیف پروندهای اختلاس هاومفاسداقتصادی دوران هشت ساله دولت نهم ودهم را روشن کنید!؟ بعد با کسب اجازه از ملتی که نام شما و امثالهم لرزه اندام شان می اندازد اقدام به کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا