خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه سپرده گذاران کاسپین به رییس جمهور

دو روز پس از این که سپرده‌گذاران موسسه کاسپین با تجمع مقابل ساختمان مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت این موسسه شدند، در نامه ای به رییس جمهور نیز پیگیری وضعیت این موسسه را خواستار شدند.

متن نامه ای که به عنوان «جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین» به انصاف نیوز ارسال شده، در پی می آید:

جناب آقای دکترحسن روحانی، رییس محترم جمهور

احتراما، مردم با اعتماد به مجوز بانک مرکزی که تحت نظر وزرات اقتصاد میباشد، در موسسه اعتباری کاسپین سرمایه گذاری قبلی خود را ادامه دادند یا سرمایه گذاری جدید کردند.

چنانچه وضعیت موسسه اعتباری کاسپین تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری در پایان ارذیبهشت 1396 به حالت عادی برنگردد و سپرده های مردم را پرداخت نکند، این را بدانید رای حدود دو میلیون خانواده که در کاسپین سپرده گذاری کرده اند به سبد آرا شما ریخته نخواهد شد زیرا وزیر اقتصاد شما کسی را به ریاست بانک مرکزی گمارد که به امضای خود در زیر مجوز صادره برای موسسه اعتباری کاسپین پای بند نیست و مردم را برای سرمایه گذاری در یک موسسه ای که از بانک مرکزی مجوز دارد، مقصر می داند.

با احتساب اینکه هر خانواده به طور متوسط دارای سه فرزند واجد شرایط رای دادن باشند، تعداد آرای کل خانوادگی سپرده گذاران موسسه کاسپین حدود شش میلیون نفر برآورد میگردد. این شش میلیون نفر که تمام هست و نیست خانواده شان را در موسسه اعتباری کاسپین به امید ساخت آینده ای بهتر سرمایه گذاری کرده اند، در صورت ناامیدی از دریافت هست و نیست خود، دیگر انگیزه ای برای شرکت در انتخابات ندارند و انتخابات را تحریم خواهند کرد و اگر هم شرکت کنند به شما که نسبت به دادخواهی آنها پاسخ عملی نداده اید رای نخواهند داد. توصیه اکید به شما این است که در اسرع وقت شخصا” حل مشکل سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین را پیگیری بفرمایید و از طریق مساعدتهای فوری بانک مرکزی نسبت به حل مشکل آنها تا حداکثر پایان اردیبهشت 1396 اقدام فرمایید.

بدیهی است حل این مشکل، امید به آینده را در دل حدود شش میلیون ایرانی زنده کرده و به عنوان پشتوانه رای آتی شما خواهند بود.

با آرزوی توفیق الهی برای شما برای کمک به به حدود شش میلیون از بندگان نا امید این کشور، جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسـپین

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام و عرض خسته نباشید
    لطفا پیگیر این موضوع باشید که به منظور تسریع و تسهیل در امر شناسایی اموال و دارایی های متهمین پرونده کاسپین و فرشتگان و صیانت از حقوق سپرده گذاران و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت سرمایه گذاری اسامی متهمین این پرونده همچون بابک زنجانی و شهرام جزایری به اطلاع نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و عموم مردم شریف ایران برسد. تا حداقل بخشی از اعتماد از دست رفته سیستم بانکی دربین مردم تسلی یابد .

  2. جانباز 30 در صدم سه تا دختر دارم همسرم بیماره مستجرم ماشین میخوام لطفا کمکم کنیدسه میلیون هم دارم سود بانکم خیلی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا