خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«لکن خودم اسناد را ندیده ام»

دادستان کل کشور از ارسال فهرستی از افراد دو تابعیتی به وزارت اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اعلام این خبر گفت: صبح دوشنبه همین هفته فهرست اسامی افراد دوتابعیتی را به وزارت اطلاعات فرستادیم.

دادستان کل کشور تعداد این افراد را بیش از 10 نفر اعلام کرد و گفت: یکی از منابع معتبر، فهرستی از اسامی دو تابعیتی را در اختیار ما قرار داده و افرادی را معرفی کرده بود که من در سخنانی از دولت خواستم با اینها برخورد کند.

وی افزود: وزیر محترم اطلاعات اعلام کرده بودند که فهرستی به ما نرسیده است که به دنبال آن، فهرست را دوشنبه صبح برای وزارت اطلاعات در قالب نامه طبقه بندی شده فرستادیم و امیدواریم بررسی دقیق کنند و اگر مستنداتی هم می خواهند اعلام کنند تا در اختیارشان بگذاریم که بصورت قانونی با آنها برخورد شود.

دادستان کل کشور با اعلام اینکه ” آن منبع معتبر تاکید کرده که اسامی مستند و معتبر است، لکن خودم اسناد را ندیده ام ” افزود: موسسات و مراکزی که این افراد در آن شاغل هستند در آن لیست مشخص و اعلام شده که در مراکز و مناصب دولتی هستند و بهرحال این وزارت اطلاعات است که باید بررسی کند.

منتظری با تاکید بر اینکه اشتغال دوتابعیتی ها طبق قانون در مراکز اجرایی و دولتی ممنوع است گفت: امیدواریم وزارت اطلاعات این موارد را به خوبی بررسی کند چون بهرحال دوتابعیتی ها معمولا موضوع را کتمان می کنند و آن را افشا نمی کنند و این دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی هستند که باید آن را بررسی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای دادستان کل صرفنظر از صحت وسقم قضیه زیبنده نیست که قبل از فراغت از یک دادرسی سخنی گفته شود و در تکلمه اش اضافه کند خودم سندی ندیدم.

  2. گاه وقتى پيش خودم كه فكر ميكنم مى بينم دكتر خزعلى هم در باره شما همچى بيراه نگفته چون من تا الان يه دونه مطلب نديدم كه از مقامات قضائى انتقاد كرده باشيد، بر خلاف ادعاتون كه گوش عالم كر كرده، البته اين كخ حرف خزعلى راسته چون خودشم اين كاره بوده يعنى نه جيره خور اطلاعاتى ها بلكه منظورم اينه كه ميشناسه اين جماعتو، به هر جهت شما خيلى خيلى دروغ ميگيد خدا ميدونه شايد بيست بار نظرات منو سانسور كرديد در صورتيكه در همون روزى كه سانسور كرديد از اون بدترشو كساى ديگه زدن و منتشر كرديد چطور بگم يعنى مثل … ؟ دروغ ميگيد، ياد حرف اون … افتادم كه ميگه رسانه ها نفاق دارن، شايد بگيد اجازه نداريد هر حرفى رو منتشر كنيد كه اينو دروغ ميگيد چون مشابهشو با چشمام ديدم بهر حال كسى مجبورتون نكرده قراره مردونگى و شرافتتون فروش بره خب بگيد ما بخريم چرا دو تا عنصر بدنام خريدارتون باشند ؟

    1. معمولا نظرات منتشر می شود، مگر به دلیلی محدودیت ها و یا به خاطر کوتاهی ما فرصت خواندن آنها را نداشته ایم

  3. بعد از سخان دادستان محترم کل کشور عکس آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه های مجازی پخش شده که نشان می دهد ایشان متولد نجف هستند آیا ایشان هم دوتابعتی محسوب می شوند یا نه منظور از دو تابعتی ها چیزهای دیگر است . ای کاش یک تعریف کلی از این دوتابعتی ها بدهند تا ما بفهمیم که منظور کلی چیست ؟

  4. ایشان محکم اعلام میکند که لیست را فرستاده اند اما خودشان ندیده اند!!؟ یعنی این استحکامشان براساس اعلام آن منبع معتبر است برای ارسال فهرستی که خودش ندیده!!؟ عجب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا