خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجوز پرسپولیس مشهد به زودی صادر می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشهد گفت: آخرین اقدامات برای صدور مجوز نهایی باشگاه پرسپولیس مشهد انجام ‌شده و به زودی این مجوز صادر می‌شود.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت مجله محلی نخست، علی ظهورنیا در خصوص دیدار اخیرش با مجید پوررضایی، رییس اداره ورزش و جوانان مشهد اظهار کرد: در خصوص بحث مجوز باشگاه پرسپولیس مشهد آخرین قدم‌ها برداشته ‌شد و به زودی مجوز نهایی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پرسپولیس مشهد صادر می‌شود. همچنین درباره نام باشگاه و اهمیت توجه به آن صحبت‌هایی داشتیم و قرار است از اتفاقات خوبی در رابطه با بحث اسپانسرینگ و البته توجه اداره ورزش و جوانان به این باشگاه خصوصی صورت گیرد.

ظهورنیا خاطرنشان کرد: باشگاهی خصوصی هستیم و سعی می‌کنیم تا بتوانیم در کمال آرامش و به دور از جنجال با اسپانسر و بخش خصوصی توافق کنیم تا در زمینه مسایل مالی نیز به مشکل برنخوریم.

مالک باشگاه پرسپولیس مشهد تصریح کرد: خوشبختانه در۶ بازی نخست توانسته‌ایم با کسب ۱۰ امتیاز در میان مدعیان صعود قرار گیریم و امیدواریم که با حفظ این روند و استفاده از امتیازات کامل دیدارهای خانگی در نهایت به عنوان تیم نخست به لیگ دو صعود کنیم.

هاشم حسینی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس مشهد نیز در خصوص شرایط این تیم تا پایان هفته ششم دور دوم لیگ دسته سوم، جام آزادگان گفت: خوشبختانه تا این هفته توانسته‌ایم با کسب امتیازات خوب در جمع مدعیان صعود به لیگ دسته دوم باشیم. امیدواریم کادر فنی و بازیکنان در دو هفته آتی که میزبان هستیم بتوانند با اندوختن حداکثر امتیاز گام بلندی در جهت صعود بردارند.

وی در خصوص برنامه باشگاه پرسپولیس مشهد تصریح کرد: تیمی نوپا هستیم و اهداف بزرگی برای آینده داریم اما می‌دانیم که باید در شرایط کنونی منطقی و به جا گام برداریم. تا به اینجای مسابقات خوشبختانه توانسته‌ایم حقوق بازیکنان پرسپولیس مشهد را پرداخت کنیم و مطمئنا در ادامه راه نیز شرایط را به شکلی پیش خواهیم ‌برد که ریالی از حق و حقوق بازیکنان باقی نماند.

حسینی در خصوص نحوه عقد قرارداد بازیکنان تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس مشهد از شرایط آگاهند و تمامی قراردادهای عقد شده، سفید امضاست. با این حال به دنبال اسپانسر نیز هستیم و به امید خدا خبرهای خوبی به زودی درباره جذب حامی مالی در پرسپولیس مشهد منتشر خواهد شد. تیم فوتبال پرسپولیس مشهد در ادامه مسابقات لیگ دسته سوم کشور، روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی مشهد پذیرای استقلال نوین بجنورد بود که با نتیجه ٢ بر یک به برتری رسید و در صدر جدول قرار گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا