خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جان باختن یک آتشنشان در حادثه آتش سوزی طالقانی

 ساختمان اداری در خیابان طالقانی آتش گرفت.

یک آتش‌نشان جان باخت/ حفر تونل برای اطفای حریق/ فعلا امکان اعلام دقیق دلیل آتش‌سوزی نیست/ خیابان بهار فعلا مسدود است

 به گزارش تسنیم، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۰:۲۲ وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری اعلام شد. آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفا، به داخل ساختمان نفوذ کردند و تاکنون حدود ۱۰ نفر را از ساختمان خارج کردند.

او توضیح داد: بر اساس اظهارات حاضرین، طبقات منفی محل نگهداری صندلی‌های پلاستیکی بوده است و خوشبختانه تاکنون این حادثه فوتی نداشته و عملیات کماکان ادامه دارد.

photo_2023-02-25_16-04-23

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران که در جریان اطفای حریق در خیابان بهار حضور یافت، از شهادت رضا دارابی رییس ایستگاه ۱۲۰ اتش نشانی تهران حین انجام وظیفه خبر داد.

همچنین معاون خدمات شهری شهرداری تهران از حفر تونل برای اطفا حریق در ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار خبر داد.

حسین نظری در خصوص آخرین وضعیت حریق ساختمان در خیابان بهار گفت: امیدواریم با تلاش همکاران آتش‌نشان از ریزش ساختمان جلوگیری کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عملیات اطفای حریق در طبقه منفی سه ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار ادامه دارد.

او اظهار کرد: به‌ علت شدت آتش، ناگزیر از حفر تونل از طبقه منفی ۲ برای خاموش کردن حریق شدیم.

photo_2023-02-25_16-04-50

علی صالحی، دادستان تهران گفت: مالک ساختمان از پارکینگ به عنوان انباری استفاده می‌کرده که امروز به دلیل نامعلومی دچار حریق شده است. این بخش ساختمان به علت تغییر کاربردی پلمب شده بود که بعد از مدتی فک پلمب شده است که باید بررسی شود علت فک پلمب چه بوده است. در صورت اثبات تخلف در رفع نواقص و فک پلمب ساختمان مقصران تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران نیز اعلام کرد تا زمان اخذ تاییدیه ایمنی ساختمان تجاری-اداری بهار که از صبح امروز طعمه حریق شده، خیابان بهار حدفاصل سمیه تا طالقانی مسدود خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا