خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دفاع خودسرها از آزادی بیان مضحک است»

محمود صادقی با ارائه توضیحی درباره ی طرح تامین امنیت مراسم‌ها گفت: امروز خط دهندگان خودسرها با مطرح‌شدن این طرح مدافع آزادی شدند. این موضوع واقعا خنده دار ومضحک است.

این نماینده ی مردم تهران در مجلس در گفت‌و‌گو با «بهار» درباره طرح دوفوریتی جمعی از نمایندگان پیرامون برخورد با کسانی که مختل کننده سخنرانی‌ها واجتماعات مجوزدار هستند اظهار کرد: ابتدا به ساکن باید بگویم که این طرح از سوی جمعی از نمایندگان مجلس و با طراحی عزت‌الله یوسفیان ملا در مجلس مطرح شده است و مختص به فراکسیون امید مجلس نیست.

وی افزود: متاسفانه برخی از رسانه‌ها به صورت جهت دار این طرح را به نام فراکسیون امید مجلس مصادره کردند که این موضوع قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه این طرح فراکسیونی نیست گفت: اینکه رسانه هایی که خودشان پشتوانه گروه‌های خودسر هستند در جهت تخریب این طرح وارد عمل شدند که بدون شک دور از انتظار نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن این طرح با  آن  کسانی که پشت پرده برهم زدن مراسم‌ها هستند و با اینکه مثلا مراسم روز ۲۲ بهمن در بندرگز مجوز داشته است ولی جایگاه آن را شبانه تخریب کردند برخورد می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه امروز خط دهندگان نیروهای خودسر با مطرح‌شدن این طرح مدافع آزادی شدند تاکیدکرد: این موضوع واقعا خنده دار ومضحک است.

وی با اشاره به اینکه این طرح هنوز در مجلس مطرح نشده است، افزود: آنچه برخی از رسانه‌ها از قول بنده درباره این طرح و تصویب دوفوریتی آن در مجلس نقل کردند صحت ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکیدکرد: این طرح درحال حاضر فقط چاپ شده و به امضا ۳۳ نفر از نمایندگان رسیده است و ما معتقدیم برخی از عبارت‌های این طرح سست، متقن و حقوقی نیست و باید تجدیدنظرهایی در آن صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این طرح یک ایده اولیه است و هنوز طرح نهایی آن به اتمام نرسیده است ولی در مجموع به منظور برخورد با گروه‌های خودسر در مراسم‌ها اجتماعات قانونی ارائه شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: این طرح هنوز از نگاه حقوقی  متقن نیست و مامعتقدیم تمامی اقدامات لازم در این طرح در جهت حفظ آزادی افراد طبق اصل ۲۷ قانون اساسی باید اتخاذ شود‌.

وی تاکیدکرد: بنده و افرادی چون آقای عارف و مطهری طرح اولیه را امضاکردیم نه طرحی که چاپ شده است،  از این رو ما معتقدیم برخی از مفاد این طرح باید تغییر پیدا کند.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکیدکرد: این طرح برای مجلس نهم مطرح شده است و مصادره آن از سوی برخی جریانات و رسانه‌ها به نام فراکسیون امید درست نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما براین باوریم که اشکلات حقوقی در این طرح وجود دارد که باید برطرف شود. صادقی تاکیدکرد: نسبت دادن این طرح به فراکسیون امید خلاف واقع است وتنها جمعی از نمایندگان عضو فراکسیون آن را امضا کردیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا