خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه کیهان مجرم شناخته نشد

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از رسیدگی به اتهامات روزنامه کیهان خبر داد و گفت: در سه عنوان اتهامی، این روزنامه تبرئه شد.

علی اکبر کسائیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جزئیات جلسه امروز دادگاه مطبوعات،گفت: رسیدگی به پرونده پایگاه خبری موج امروز در دستور کار بود که مدیر مسئول پس از حضور در دادگاه به علت عدم آمادگی از دادگاه تقضای استمهال کرد و رسیدگی به آن به آینده موکول شد.

وی به پرونده کیهان اشاره و تصریح کرد: مدیر مسئول روزنامه کیهان به اتهامات نشر مطالب خلاف واقع،توهین و انتشار اسناد محرمانه در دادگاه حضور یافت که در هر سه مورد با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد اما در خصوص شکایت سازمان میراث فرهنگی هیئت منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مجرم دانست و هیئت منطفه دادگاه به اتفاق آرا متهم را مستحق تحفیف دانست.

کسائیان افزود: این پرونده ها در شعبه ۹دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی رسیدگی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بله!!قابل پیش بینی بود!! روزی نامه های فتنه گر نظیر یالثارات وکیهان علیرغم قائل نبودن به ادبیات وعرف روزنامه نگاری واستفاده از واژه های مستهجن وجنجالی والفاظ رکیک وناشایست!

  2. دادگاه مطبوعات پس ازرسیدگی به شکایت سازمان میراث فرهنگی وگردشگری ازروزنامه کیهان؟ هیت منصفه بااکثریت ارا متهم رامجرم دانست!؟
    هیت منصفه بااتفاق ارامتهم رامستحق تخفیف دانست!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا