خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد از سیدحسن برای ساختمان دانشگاه احمدی نژاد

«عباس امیری فر»، مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره ی ریاست جمهوری، در یادداشتی کوتاه به پرسش و پاسخی با خود درباره ی «توييت احمدي نژاد مبني بر عدم حمايت از بقايي» نظر داد.

متن این یادداشت که آقای امیری فر به انصاف نیوز ارسال کرده در پی می آید:

حاج آقای امیری فر این موضوع صحت دارد؟

بعيده، ادبيات احمدي نژاد اين نيست.

سلام. بعیده دکتر علیرغم اطلاعیه اش با تمام وجود با بقایی هماهنگه!

بله. همينطوره. مشايي يعني احمدي نژاد و بقايي هم يعني آندو.

⭕️امروز هم یک منبع نزدیک به دکتر به من زنگ زد و از قول ایشون گفتند که آقای مزبور هم تایید صلاحیت میشه و هم رای قاطع و پیروز میاره!

متاسفانه تمام سرمایه دنیوی و معنوی و ابرو و دوستان قدیم و جدیدش را به پای مشایی و بقایی گذاشته، گله بنده و عزیزان و تعجب از سکوت عجیب دکتر الهام و هاشمی ثمره است که چرا جلوی این بدعت بزرگ را نمی گیرن و باعث تاسفه هر چقدر از این دو نفر حمایت کند چندین قدم از رهبری دور خواهد شد، خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر گرداند.

مقصودشون اینه که این جملات بقایی همان احمدی و مشایی است … است یا … توصیفی یا ارزشی است😄

دکتر با اینکه میداند بقایی صد درصد از طرف شورای محترم نگهبان ردصلاحیت می شود تمام قد پشت آن و حتی پشت صحنه با هدایت دکتر شیخ الاسلام و دکتر میرحسن موسوی و دکتر ذبیحی و جوانفکر را وادار کرده که بروند درساختمانی که از سیدحسن خمینی تحویل گرفته و متعلق به دفتر نشر اثار امام است واقع در شاهین شمالی خ بهار کوچه آسمان در ستاد برای فردی که یقینا و صد درصد ردصلاحیت میشه و نمی دانیم به چه انگیزه ای حمایت میکنه، تعجب از سیدحسن خمینی است که چرا این ساختمان متعلق به دفتر نشر امام را از اینها پس نمیگیره!

اموال حرم امام خمینی را کردن ستاد انتخاباتی حاج آقا واقعا؟

من بارها گفتم بازم اعتقادم اينه: اونا تا احمدي نژاد رو مسعود رجوي نكنند ول كن نيستند.

از جناب دکتر ظریفیان عزیز که در گروه تشریف دارند خواهش میکنیم لطفا از سیدحسن خمینی بپرسند که چرا اموال دفتر نشر اثار امام که متعلق به بیت المال است در اختیار ستاد انتخاباتی این فرد قرار داده!

منظورم از اونا همان جريان انحرافي!

حاج آقا امیری فر بازی با بیت المال که‌ موضوع عجیب و تازه ای نیست خدا کنه به این به ساختمان ختم شه یهو بعد چند ماه نگن ۱۰ هزار میلیارد نیست شده بعدا متوجه بشن برای تبلیغات خرج شده

🔴ستاد انتخاباتی که بر پایه استفاده از بیت المال باشه…لابد دولت اش هم به درد مردم جیبوتی میخوره!

صحبتهای بی پایه واساس، داستان سرایی و خاطره سازیهای فردی که سابقه و مواضع گدشته و حال وی معلوم است ارزش پاسخگویی وتوضیح نداردامابه دلیل
ضرورت پیگیری قضایی موضوع که برای چندمین بارتکرارمی شودباصراحت اعلام می کنم که این قصه پردازیهای ناشیانه از اساس کذب محض است تا چه رسد به جزئیات خیال پردازانه ای که برای تثبیت ادعای خود، ساخته و پرداخته است تا مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد!

واقعا متاسفم از فردی که مدعی مسلمانی و اعتقاد به حساب و کتاب آخرت است چگونه در پیشگاه حق تعالی به خود اجازه میدهدکه چنین لاطائلاتی بهم ببافد و به راحتی به دیگران تهمت بزند! خداوند همه ما را عاقبت به خیر گرداند.


پاسخ قاطع دکتر حسینی وزیر ارشاد دولت دهم به اراجیف داوری

🗳حسینی (عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب): در تایید صلاحیت «بقایی» تردید جدی وجود دارد

ایشون سخنگوی شورای محترم نگهبان هستند؟

لازم نیست سخنگوی شورای نگهبان باشد حتی کم سوادترین انسانها هم یقین دارد که صد درصد ردصلاحیت میشود و این اظهر من الشمس و ابین من الامس است واقعا تعجب میکنم از شما آقای باقرزاده عزیز شما چرا بی اطلاعید؟!

👏👏👏👏

سلام علیکم
جناب حجت‌الاسلام امیری فر عزیز
برای ریزش و تنگ کردن حلقه ها و همچنین قضاوت راجع به یاران و دوستانی که این روزها در شرایط سختی از حیث تصمیم گیری، تمرکز و انتخاب دارند، اندکی زود است!
باید فرصت های گفتگو فراهم باشد تا به اندازه کافی روشنگری شود و بعد از آن اتمام حجت و….
من فکر می کنم، جدالهای انتخاباتی پیش رو و همچنین انگاره های جدیدی که رخ نمود، ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره بهم پیوسته و قدرتمند ولایی وارد خواهد ساخت لذا باید هوشیارانه و دقیق با حوادث پیش رو مواجه شویم
درود بر شما

حتما و قطعا نظر حضرتعالی صائب هست
بنده فقط یک سوال پرسیدم قصد جسارت نداشتم حاج آقا

و بدانید خودشون هم باعلم به اینکه میدانند قطعا ردصلاحیت میشود با تمام وجود دارند جلوی نظام و رهبری میایستند و با تفکر خطرناک که اگر ردصلاحیت بشیم قهرمان ملی خواهیم شد ورای خاکستری مردم ایران را بدست میاوریم فتامل جیدا!

مخلص شما و باعرض ارادت مجدد

بزرگوارید

آقای دکتر صفری عزیز که استاد بنده هستید این مطالب من تحلیل نیست با اطلاعات دقیق که دارم عرض میکنم

علیکم السلام خیر چون شما رو دوست دارم عرض کردم و میدانم که شما ولایی هستید

با ارادت و احترام

ان شاءالله از روشنگری ها و اطلاعات ذیقیمت شما بهره خواهیم برد
ممنونم

🌹🌹🌹🌺🌺🌺

سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اعلام کاندیداتوری حمید بقایی، معاون رئیس جمهور سابق اظهار داشت: بقایی در بین 21 نامزد اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات 96 نبود و نمی‌تواند به تنهایی عامل تقسیم آرا و انشقاق در اردوگاه اصولگرایان و نیروهای انقلابی و ولایتمدار بشود.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تاکید بر اینکه در تأیید صلاحیت بقایی برای انتخابات ریاست جمهوری تردید جدی وجود دارد، ادامه داد: همان دلایلی که برای رد صلاحیت برخی کاندیداهادردورقبل مطرح بود، در رابطه با بقایی نیز کم و بیش صدق می‌کند و قرائن وشواهدحاکی برآن است صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان تأییدنمی شود.

عضو شورای مرکزی وهیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اعلامیه اخیر احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه برنامه‌ای برای حمايت از فردخاصی در انتخابات سال آينده ندارد، متذکر شد: این اطلاعیه نشان می‌دهد که بقایی به صورت مستقل واردعرصه انتخابات شده است.

حسینی با بیان اینکه اگر بقایی مورد حمایت احمدی‌نژاد بود شاید شرایطش فرق می‌کرد، گفت: احمدی‌نژاد از پایگاه مردمی قابل توجهی برخوردار است اما به صراحت اعلام کرده که از هیچ فردی حتی از نزدیکانش در انتخابات 96 حمایت نمی‌کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با صحبت‌های رحیم مشایی مبنی بر اینکه بقایی به احمدی‌نژاد شبیه و ادامه دهنده راه او است، اظهار داشت: تفاوت اساسی بین احمدی نژادوبقایی وجودداردوشبیه دانستن ودرردیف هم قراردادن آن دو مطابق واقع نیست ومقایسه آن ها باهم قیاس مع الفارق است !بهرحال احمدی‌نژاد رسما موضعش را مطرح کرده و بقایی نمی‌تواند از وجاهت و پایگاه احمدی‌نژاد بهره چندانی ببرد.


بقایی نمی‌تواند از وجاهت احمدی‌نژاد بهره‌ای ببرد/ در تأیید صلاحیت بقایی تردید جدی وجود دارد

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر بقایی مورد حمایت احمدی‌نژاد بود شاید شرایطش فرق می‌کرد، اما با موضع اخیر احمدی نژاد درباره انتخابات وی نمی‌تواند از وجاهت رییس جمهور سابق نیز بهره‌ای ببرد.

باسلام و عرض تسلیت, در تحلیل سخنان آقای دکتر حسینی باید گفت که قطعا با توجه به اعلام حمایت تمام قد مشایی از بقایی و پذیرش مسولیت ستاد بقایی توسط شیخ الاسلامی و تحرکات نزدیکان احمدی نژاد در فضاهای حقیقی و مجازی، قطعا و حتما آقای بقایی با شور و مشورت با احمدی نژاد وارد عرصه شده است!

احسنت …درود بر دکتر حسینی با این تفسیر و تحلیل جالبش…🌹

برادر عزيز جسارت نباشه بايد عرض كنم
وقتي خودش ميگه احمدي نژاد يني مشايي!
خوب تكليف معلومه
و يك توصيه از حقير، روي افراد اينقدر حساب باز نكنيد
احمدي نژاد هم آدمه
برا خودتون ميگم كه فردا سرخورده نشين

سلام اقای دکتر سبزی پور عزیز قطعا با هماهنگی بوده لاشک فی مانحن فیه

با سلام و تشکر از حاج آقای عزیز و صدیق


ملت عزیز ایران بدانند که دکتر احمدی نژاد هیچ اکانتی در توئیتر ندارد و این اکانت کاملا جعلی و هیچگونه ربطی به دکتر احمدی نژاد یا دفتر ایشان ندارد

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

اکانت جعلیه ِ من خودم مراجعه کردم ِ پیام های جعلیه زیادی وجود داره

تحلیل بسیار منطقی برای این اعلام عدم حمایت ایشان دارم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پس خانم رجبی همسر دکترالهام چی!؟بااینهمه هیاهوی وفضای داغ سیاسی اتخاباتی اینروزها اصلاخبری ازخانم رجبی وهمسرشان دکترالهام نیست!؟ایشان دوران هشت ساله دولت احمدنژاد!؟یکی ازپیش قراولان خط مقدم حلمه به شخصیت های سیاسی وبزرگان اصلاح طلبان بودند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا