خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: راه انقلاب را نرفتیم، حرف ما با عمل ما یکی نیست

میزگرد بررسی «آزادی اجتماعات و حاکمیت قانون» با حضور مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس و بهرام پارسایی نماینده ی شیراز در دانشگاه شیراز به میزبانی انجمن دانشجویی وفاق و توسعه برگزار شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از این تشکل دانشجویی، دکتر مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز گفت:

– تنها متهمان نفتی مقصر نیستند بلکه افرادی که نفت را برای فروش در اختیار آنها قرار دادند نیز مقصرند.

– آدمهایی که جرات و جسارت آن ندارند بگذارند کسی حرفش را بزند، داد می زنند، ادعا هم می کنند که می خواهند دنیا را درست کنند. اینها حتی تحمل ندارند صحبت طرف مقابل را گوش کنند.

– زمان شاه می گفتند ما هیچ چیز نمی خواهیم، این صدا و سیما را یک ساعت به ما بدهید ما مملکت را اسلامی می کنیم. الان که تماما دست ماست، چه کار کرده ایم؟ ما راه انقلاب را نرفتیم. حرف ما با عمل ما یکی نیست.

– قوه قضاییه و سیستم های نظارتی ما کجا بودند زمانی که این فسادها اتفاق می افتاد. اگر ذهن بیداری بود و جو آزادی بود و اگر اجازه می دادیم همه حرفشان را بزنند، این اتفاقات نمی افتاد.

بهرام پارسایی نیز در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز گفت:

– گروهی که سالیان سال به نام دفاع از نظام و رهبری، مجالس را برهم می زنند، به هیچ کس پاسخگو نیستند/ در این خصوص، خلأ قانونی داشتیم.

 

– این افرادی که با طرح امنیت اجتماعات و سخنرانی ها مخالفت کردند، عمدتا همان کسانی هستند که همیشه، مخالف آزادی بیان بودند. اینها همیشه، از افرادی که جلسات را بر هم زدند حمایت کرده اند.

– چیزی جز این نمی گوید که پول ها و گردش آن باید رصد شود. چرا ما نباید بدانیم که پول ها کجا رفته است. تمام این مشکلات به دلیل ضعف حاکمیتی است و مقصرش همه ما هستیم. اینکه اینهمه گرفتاری داریم عاملش خود ما هستیم نه آمریکا.

 

– از مدتها پیش در مورد تخلفات آقای احمدی نژاد به دیوان محاسبات نامه زدیم اما هنوز که هنوز است پاسخ ما را نداده اند.

– گزارش هایی که کمیسیون اصل ٩٠ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز تهیه کرده است، بعد از طی مراحل قانونی خود اعلام خواهد شد.

– در مورد ممنوع التصویری آقای خاتمی ما چندین بار سوال کردیم تا اگر مبنایی دارند بگویند که جوابی نیامده است! چه دوستان فراکسیون امید و چه آقای مطهری چندین بار این موضوع را پی گیری کرده اند. اگر چیزی قانون باشد ما به آن گردن می نهیم اما کار غیر قانونی قابل تحمل نیست.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وقتی که نایب رئیس مجلس توان انطباق ممنوع التصویری خاتمی با قانون را ندارد باید گفت ، وای به وقتی که بگندد نمک !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا