خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای احتمال بازداشت حمید بقایی به اتهام مالی

سایت جریان علیرضا زاکانی، از کاندیداهای احتمالی بخشی از اصولگرایان، در خبری ادعا کرده که احتمال بازداشت «حمید بقایی»، کاندیدای اصولگرایان حامی احمدی نژاد وجود دارد. سایت نزدیک به احمدی نژاد این خبر را رد کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، سایت «دولت بهار» در واکنش به ادعای «جهان نیوز» نوشته است: «جهان نیوز که مدتها توقیف بود، اخیرا زنجیر پاره کرده و با تکرار مزخرفات قدیمی مدعی شده بقایی اتهامات مالی دارد! اعلام می کنیم مرد نیستید اگر اتهامات را منتشر نکنید!»

سایت جهان نیوز ساعاتی پیش در متنی با تیتر «پشت پرده تبلیغات عجیب و غریب جریان انحرافی برای بقایی» نوشت:

«بقایی از دوستان نزدیک رئیس جمهور سابق و معاون او در دولت دهم در حالی چندی قبل رسما اعلام کاندیداتوری کرد که حتی در میان متعصب ترین طرفداران احمدی نژاد هم شانسی برای جلب محدود آرای مردم در انتخابات آتی را حتی در شهرهای کوچک کشور ندارد.

گرچه جریان انحرافی تلاش زیادی در چند  روز گذشته کرده که از او به عنوان احمدی نژاد دوم در انتخاباتی آتی تصویر سازی کند ولی این تبلیغات ناشیانه نیز جدی گرفته نشده است.

اما در حالیکه بقایی هیچ شانسی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری ندارد، دلایل اعلام کاندیداتوری وی سبب ایجاد گمانه زنی ها و پرسش های متعددی در افکار عمومی شد.

این در حالیست که ورود برخی عناصر اصلی جریان انحرافی در حمایت از بقایی آنهم با شتاب و عجله بسیار و جملات عجیب و غریب درباره وی و اعلام پیروزی قطعی او حتی در انتخابات ریاست جمهوری این گمانه زنی را تقویت کرد که اهداف غیر انتخاباتی نیز در پس این تبلیغات عجیب و غریب وجود دارد.

اما این تبلیغات و اعلام کاندیداتوری عجیب درست در زمانی انجام شده که بقایی آخرین مراحل دفاع از خود در برابر اتهامات مالی اش را در برابر دستگاه قضا در حال انجام است!

این موضوع در حالی جالب تر می شود که به علت مفاد سنگین پرونده مالی بقایی حتی پیش بینی احتمال بازداشت وی نیز توسط دستگاه قضا چندان دور از ذهن نبوده است.

به همین دلیل برخی ناظرین سیاسی معتقدند بقایی با اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری تلاش می کند که موضوع بررسی پرونده تخلفات مالی خود را در دستگاه قضایی تحت تاثیر قرار بدهد و در پوشش تبلیغات برای ریاست جمهوری و ملاحضات تحمیلی به دستگاه قضایی درباره کاندیدا بودن وی برای انتخابات ریاست جمهوری عملا چتر محافظی برای خود ایجاد کند.

پرونده اتهامات بقایی بسیار قابل توجه است و بعید است حتی برای شورای شهر یا نمایندگی مجلس تایید صلاحیت شود تا چه رسد به ریاست جمهوری!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بنده خدا بقایی ازاعضا ومجریان دولت پاک دست وعدالت گسترحامی مستعضعفان احمدی نژاد،مشایی،بقایی هستنداصلا پرونده اتهامات مالی وغیره،،ندارند!؟ان دستگیری ومنجربه بازداشت انفرادی چندماهه ایشان ناشی ازیه سوی تفاهم واشتباهی بوده!؟ گویابجای دستگیری و بازداشت صادق زیباکلام؟اشتباهی اقای بقایی رادستگیروبازداشت می کنند،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا