خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه مطهری به جنتی درباره حصر میرحسین و کروبی

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار این شد که موضوع حصر خانگی در دستور کار اجلاس دوم مجلس خبرگان در سال جاری قرار گیرد.

در نامه علی مطهری که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

آیت الله جنتی دامت برکاته

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

با اهداء سلام و تحیت، نظر به این که در آستانه اجلاس دوم مجلس خبرگان رهبری در سال جاری قرار داریم، با توجه به این که موضوع حصر خانگی خلاف اصول سی و دوم تا سی و هفتم قانون اساسی است و شعارهای مردم در تشییع پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز پیام روشنی برای مسئولان داشت، مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید که این موضوع در دستور کار این اجلاس قرار گیرد و از این طریق زمینه رسیدگی به اتهامات همه طرف‌های موثر در فتنه سال ۸۸ فراهم شود. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.

با تقدیم احترام

علی مطهری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای مطهری فکر نمیکنید اینکه از طرفهای موثر بخواید ترتیبی اتخاذ کنند که به اتهامات همه طرف‌های موثر رسیدگی بشه خواسته ای نامعقول است؟ شما اگر وقایع 88 را مرور کنید میبینید یک نهادی که یکی از وظایفش داوری است و ایشان ریاستش را بر عهده داشت و کماکان دارد با مواضعی که گرفت و حمایت هایی که از یکی از نامزدها به عمل آورد از موضع بی طرفی خارج شد و همین باعث شد بعدا اعتراضات به جای ارجاع به این نهاد به خیابان کشیده بشه چون بی طرفی‌اش زیر سوال رفته بود و معترضان امیدی به رسیدگی عادلانه نداشتند.

  2. ایشان البته نظرشان رو قبلا در مصاحبه ای گفتند که همان اعدام “سران فتنه” بود. و با هزار تاسف اشتباهات خود را هم ندیدند. ایشان در مصاحبه ای فرمودند نظر رهبری به فلان نامزد است. میدونید این حرف چقدر مخرب است؟ اگر مخرب و خطرناک نبود که خود مقام رهبری در هر انتخابات رسما اعلام میکرد که نظر من به فلانی است اما میبینیم که میگن کسی جز خودم نمیدونه من در این برگه رای چه مینوسیم. چون میدانند اگر رهبر نظام اعلام کنه که نظرش به فلان کاندید است طرفداران نامزد رقیب گمان خواهند کرد که خب وقتی رهبر نظام میخواد فلان شخص پیروز بشه طبیعتا تمام ارکان نظام برای تامین نظر او بسیج خواهند شد! و اصولا اینجا ابود که شائبه تقلب شکل گرفت و سر زبان ها افتاد. خب این آقایان که نمیان به این اتهامات رسیدگی کنند! فقط دوست دارند طرف مقابل رو اعدام کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا