خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رونمایی از تمبر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی

تمبر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضای خانواده آن مرحوم و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین ایشان رونمایی شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این تمبر با هدف تکریم از رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسیده است.

hashemi-1

دكتر واعظي در مراسم رونمایی از تمبر آیت الله رفسنجانی گفت: مردم قدر خدمتگزاران خود را می دانند و تاریخ در آینده شخصیت ایشان را بیشتر به ما نشان خواهد داد. وی همچنین بیان داشت: در تمام مراحل اعم از جنگ تحمیلی، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و… می توان مدیریت و همت ایشان را دید و برای آیت الله، انقلاب از همه چیز مهمتر بود و ایشان وجود، آبرو و هر آنچه که داشتند در طبق اخلاص برای حفظ انقلاب هزینه کردند.

hashemi-4

فاطمه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در هنگام امضای این تمبر یادبود، از آن مرحوم با عناوینی همچون اسوه تقوا، صبر و بردباری و اقتدار یاد کرد. لازم به ذکر است تمبر بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به تمام کشورهای عضو اتحادیه جهانی پست ارسال خواهد شد.

hashemi-3

hashemi-2

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا