خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای رسایی! شما همت نیستی!

«حسین ردکا» در یادداشتی برای انصاف نیوز درباره ی انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه ی اصفهان که حمید رسایی در آن ثبت نام کرده است، نوشت:

انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در حوزه شهرستان اصفهان در دوره اخیر انتخابات عجیبی بوده است. ابتدا «مینو خالقی» تایید و سپس رد صلاحیت شد تا یکی از منتخبان اصفهان نتواند به بهارستان راه پیدا کند.

حالا قرار است انتخابات میان دوره ای برگزار شود تا وضعیت کرسی خالی نصف جهان مشخص شود. «علی اصغر احمدی» رییس ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه 15 اسفند به ایرنا گفت: «در مدت هفت روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس، در حوزه انتخابیه اصفهان برای یک کرسی مجلس 131 نفر، ثبت نام کردند».

از بین داوطلبان اصفهان نام یک نفر بیشتر از بقیه جلب توجه می کند و آن فرد کسی نیست جز حمید رسایی! نماینده اصولگرای مجلس نهم و عضو جبهه پایداری به دنبال آن است که از حوزه اصفهان راهی مجلس شورای اسلامی شود. رسایی همان نماینده ای است که قصد داشت برای بررسی وضعیت فوتبالیست های تیم ملی در جام جهانی 2014 راهی برزیل شود اما وقتی با اعتراض و واکنش مردم مواجه شد از این کار منصرف شد. رسایی  همان نماینده ای است که سال گذشته قصد داشت از حوزه تهران راهی بهارستان شود اما رد صلاحیت شد تا جایی در مجلس دهم نداشته باشد.

رسایی این بار می خواهد از نصف جهان به مجلس برسد. برای او نشستن بر کرسی بهارستان مهم است اینکه از کجا باشد ظاهرا خیلی مهم نیست. نماینده تهران و عضو سابق کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که به تازگی به جمع توییتری ها پیوسته است فضای مجازی را از اظهارات عجیب خود بی نصیب نکرده است. رسایی در توییتی نوشت «یک گله گوسفند اگر فرمانده شیری داشت، مثل شیر عمل می‌کند و یک گله شیر اگر فرمانده گوسفندی داشت، مثل گوسفند عمل می‌کند» و هشتگ زد: «انتخاب با خودمان است». همچنین در توییت دیگری نوشت: «می‌گویند تو که اصفهانی نیستی چرا آمدی اصفهان! می‌گویم وقتی حاج همت را از اصفهان فرمانده ما تهرانی‌ها کردند ما نگفتیم که چرا حاج همت؟!».

جالب است نماینده ای که الی ماشاالله سفر خارج از کشور دارد و رد صلاحیت شده، خود را با «حاج همت» مقایسه می کند؛ در حالی که  این مساله قیاس مع الفارق است. باید به این نماینده سابق گفت شما حاج همت نیستید و اصلا شبیه او نیستید، لطفا خود را با او مقایسه نکنید. رسایی اگر این بار در شورای نگهبان هم تایید صلاحیت شود در دید مردم نصف جهان صلاحیت لازم را نخواهد داشت. مردمان دیار زاینده رود سال گذشته نشان دادند که دقت بیشتری برای انتخاب نماینده خود می کنند. بی شک انتخاب با مردم اصفهان است نه به دلیل «توییت باز شدن» شما بلکه به دلیل دید سیاسی مردم نصف جهان!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده با نظر جناب رسائي کاملا موافقم لذا تائيد ميکنم که اگراصفهاني هاي شير، به ايشان راي دادند علي القاعده و طبق فرمايش خود نامبرده، مثل گوسفندان عمل خواهند کرد.

  2. «یک گله گوسفند اگر فرمانده شیری داشت، مثل شیر عمل می‌کند و یک گله شیر اگر فرمانده گوسفندی داشت، مثل گوسفند عمل می‌کند» خواهیم دیدمردم همیشه شیر اصفهان هرگز گوسفند برای فرماندهی انتخاب نخواهند کرد.

  3. رسایی که عمری است که به هر رنگی در می آید ، بعید است که شناختی نسبت به شهید همت و ارزشهای مورد اعتقاد آن شهید داشته باشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا