خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“سوال رزمندگان حزب الله مشهد از عالیجناب”

به گزارش انصاف نیوز، وبلاگ رزمندگان حزب الله مشهد در یادداشتی با تیتر «عالیجناب یک سوال» نوشت:

سایت هاشمی، این سایت با انتشار گفتگویی از وی با یک فصلنامه تحت عنوان «قهر با امریکا ابدی نیست» نوشته است: من در سالهای آخر حیات امام(ره) نامه‌ای را خدمتشان نوشتم، تایپ هم نکردم. برای اینکه نمی‌خواستم کسی بخواند و خودم به امام دادم. در آن نامه هفت موضوع را با امام مطرح کردم و نوشتم که شما بهتر است در زمان حیاتتان، اینها را حل کنید، در غیر این صورت ممکن است اینها به صورت معضلی سدّ راه آینده کشور شود. گردنه‌هایی است که اگر شما ما را عبور ندهید، بعد از شما عبور کردن مشکل خواهد بود… یکی از این مسایل رابطه با آمریکا بود. نوشتم بالاخره سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم، قابل تداوم نیست. آمریکا قدرت برتر دنیا است. “

این عبارات در حالی از سوی هاشمی مطرح شده است که امام (ره) در آخرین بخش از وصیت نامه خود می‎فرمایند: “اكنون‌ كه‌ من‌ حاضرم‌، بعض‌ نسبتهای‌ بی‌واقعیت‌ به‌ من‌ داده‌ می‌شود و ممكن‌ است‌ پس‌ از من‌ در حجم‌ آن‌ افزوده‌ شود؛ لهذا عرض‌ می‌كنم‌ آنچه‌ به‌ من‌ نسبت‌ داده‌ شده‌ یا می‌شود مورد تصدیق‌ نیست‌، مگر آنكه‌ صدای‌ من‌ یا خط‌ و امضای‌ من‌ باشد، با تصدیق‌ كارشناسان‌؛ یا در سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ چیزی‌ گفته‌ باشم‌.”

عالیجناب یک سوال:
گرچه آقای هاشمی رفسنجانی این جمله را برای چندمین بار است که بیان می کند اما هیچگاه از پاسخ حضرت امام (ره) به نامه دست خط خود سخنی نگفته است اگر حضرت امام (ره) به این نامه پاسخی داده مکتوب یا شفاهی بهتر است عالیجناب از پاسخ ان هم سخن بگوید  تا همگان بدانند که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نظرشان درباره نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چه بوده است تا بتوان درباره خواسته عالیجناب قضاوت کرد که در ان زمان چنین درخواستی آیا ظرفیت مطرح شدن وپیگیری کردن داشته است تا عملیاتی شود.
 اگر حضرت امام (ره) مخالف این پیشنهاد بودند اکنون آن زمان است که وی دلایل مخالفت را بیان کند . اگر امام (ره) پاسخی داده اند چه مخالف و چه موافق باید روشن شود که این پاسخ چه بوده است.
اما به نظر می رسد که حضرت امام (ره) مخالف این پیشنهاد آقای هاشمی بودند چون اگر موافق بودند در این زمینه دستور می دادند و حتی خود اقای هاشمی را مسئول و مامور پیگیری ان می کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا