خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی رحمتی: تمام مسائل پشت پرده را فردا می‌گوییم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال مدعی است، در صورتی که عدالت رعایت می‌شد این تیم هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: ما در سال‌های گذشته همواره با تیم‌های ازبکستانی هم‌گروه بودیم و شناخت کافی از آنها داریم و می‌دانیم که تیم‌های پرقدرتی هستند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال افزود: تیم‌های ازبکستانی تکیه بر قدرت بدنی و کار تیمی دارند. همان‌طور که آقای منصوریان گفت ما تیم لوکوموتیو را آنالیز کرده و شناخت کافی از آن داریم. امیدوارم پیش از سال جدید عید خوبی به هواداران و هم‌میهنان بدهیم.

وی به تمجید از هواداران تیم استقلال پرداخت و خاطرنشان کرد: هواداران ما شرایط را به خوبی درک می‌کنند. ما در ابتدای فصل تغییراتی داشتیم و نتوانستیم در ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم، اما رفته رفته خودمان را بالا کشیدیم و توانستیم به رده سوم جدول رده‌بندی برسیم. اگر عدالت رعایت می‌شد ما الان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران بودیم. الان هم همچنان چند بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و ما می‌توانیم خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم، چون فاصله زیادی با تیم دوم جدول نداریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: ما همچنین نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم و حالا هم که در کوران لیگ قهرمانان آسیا هستیم امیدوارم هواداران همچنان به حمایت‌شان از ما ادامه دهند و به حواشی توجه نکنند. ما پیش از این بازی تصمیم گرفتیم که تا پایان دیدار مقابل لوکوموتیو صحبتی انجام ندهیم و حالا امیدواریم که هواداران مانند بازی با سایپا ما را حمایت کنند تا بتوانیم فردا سه امتیاز را به آنها تقدیم کنیم.

رحمتی در خاتمه اظهار داشت: ما از تمام اطلاعات پشت پرده خبر داریم و فردا پس از اینکه با حمایت 100 هزار نفری هواداران‌مان بازی را بردیم به همه آنها اشاره می‌کنیم. نه من، بلکه همه بازیکنان فردا پس از بازی همه مسائل چند وقت پیش را بازگو خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا