خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو تحریم لوازم خانگی بعد از نشست نیویورک

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با اشاره به نتايج مثبت حاصل از نشست سازمان ملل در نيورك همچنین از ورود ماشین‌آلات ساخت کشور‌های مختلف برای تولید لوازم خانگی با برند معروف به ایران بعد از لغو برخی تحریم‌ها خبر داد و گفت: یک کارخانه ایتالیایی و یک کارخانه کره‌ای برای تولید یخچال فریزر، مایکروویو، ظرفشویی، جاروبرقی و لوازم برقی دیگر راه‌اندازی شده‌اند و دو برند لوازم خانگی ترکیه‌ای در راه هستند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از روز نو، محمد طحان‌پوربا اشاره به افزايش قيمت لواز خانگي در سال گذشته، اظهار داشت: البته به دنبال كاهش قيمت دلار در دو ماه گذشته شاهد كاهش‌ قيمت‌ها در اين بازار هستيم.

طحان‌پور از فراهم شدن امکان ثبت سفارش لوازم خانگی با گشایش «ال.‌سی» ۳۰ درصدی خبر داد و افزود: اين تصميم ظرف روزهاي آينده عملياتي خواهد شد.

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با اشاره به نتايج مثبت حاصل از نشست سازمان ملل در نيورك همچنین از ورود ماشین‌آلات ساخت کشور‌های مختلف برای تولید لوازم خانگی با برند معروف به ایران بعد از لغو برخی تحریم‌ها خبر داد و گفت: یک کارخانه ایتالیایی و یک کارخانه کره‌ای برای تولید یخچال فریزر، مایکروویو، ظرفشویی، جاروبرقی و لوازم برقی دیگر راه‌اندازی شده‌اند و دو برند لوازم خانگی ترکیه‌ای در راه هستند. یک کارخانه کره‌ای نیز در حال نصب تجهیزات برای راه‌اندازی کارخانه است و تا پایان سال جاری، محصولات آنها با نام برند خودشان وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: این اتفاق طبیعی است که در ابتدا مونتاژ این کالاها در کشور صورت گیرد و پس از آن سازندگان داخلی در ساخت این کالاها مشارکت داشته باشند. پژو نیز در ابتدا فقط مونتاژ می‌شد، اما پس از گذشت زمان مناسب، بسیاری از قطعات آن در کشور ساخته شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا