خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای ایام نوروز

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: امروزه با معرفی طیف وسیعی از اپلیکیشن ها که در گوشی های هوشمند تقریبا در دسترس عموم مردم قرار دارند، برنامه ریزی نوروز هم می تواند دقیق تر و پربارتر باشد. در حال حاضر تعداد قابل توجهی اپلیکیشن ایرانی و خارجی در دسترس هستند که می توانند در برنامه ریزی های روزانه به ما کمک کنند.
اپلیکیشن مسیریاب Sygic
کاربردی ترین اپلیکیشن ها در ایام نوروز
شاید بتوان گفت این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارهای مسیریاب در دنیاست که بدون نیاز به اینترنت و فقط با استفاده از GPS مکان یابی می کند. این برنامه بصورت کاملا رایگان عرضه می شود و نقشه کامل شهرهای بزرگ ایران را شامل می شود. اما قابلیت جالب این اپلیکیشن قابلیت HUD است که به وسیله آن قادر خواهید بود صفحه گوشی خود را به صورت آینه وار بر روی شیشه جلوی خودرو بازتاب دهید تا بتوانید تصویر آن را از طریق شیشه جلو مشاهده کنید. برای فعال کردن حالت آینه ای بر روی شیشه ، روی آیکون HUD در منوی اصلی برنامه سایجیک کلیک کنید تا به حالت HUD برید. سپس برای معکوس کردن تصویر برای بازتاب روی شیشه ، صفحه را لمس کنید و روی دکمه سمت راست فلش ضربه بزنید تا حالت انعکاسی فعال شود.
اپلیکیشن همسفر
کاربردی ترین اپلیکیشن ها در ایام نوروز
این اپلیکیشن از ویژگی هایی برخوردار است: نمایش ترافیک لحظه ای جاده های اصلی کل کشور شامل وضعیت ترافیک، متوسط خودروهای عبوری و متوسط سرعت،نمایش بهترین مسیر حرکت از یک شهر به شهر دیگر،نمایش امکانات مسیر شامل (پمپ بنزین ها، هتل ها،تعمیرگاه ها، مساجد و…)،برای استفاده از این اپلیکیشن اتصال به اینترنت ضروری است.
اپلیکیشن بانک اطلاعات شهری دورموند
کاربردی ترین اپلیکیشن ها در ایام نوروز
این اپلیکیشن لیست جامعی از مراکز شهری مانند رستوران، کافه، سینما، بانک، داروخانه و … است، و بصورت آفلاین هم قابل استفاده است. در این برنامه آدرس و شماره تلفن مراکز مختلف شهری در دسترس شما قرار دارد.
اپلیکیشن ایده های نو برای نوروز
کاربردی ترین اپلیکیشن ها در ایام نوروز
در این اپلیکیشن به ایده هایی جدید برای تزیین سفره هفت سین، تهیه سبزه، رنگ کردن تخم مرغ، نگهداری از آجیل و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارید.
اپلیکیشن همگردی
کاربردی ترین اپلیکیشن ها در ایام نوروز
یافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی جذاب را برای ما فراهم آورد همیشه از معضلات اصلی ایام تعطیلات و در سفرهای نوروزی است. اپلیکیشن  همگردی برای اولین بار این امکان را برای ایرانیان فراهم آورده تا بتوانند در هر نقطه ای از این کشور، نزدیکترین جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف خود را پیدا کنند و گزینه های مناسب را برای حضور در رویدادهای جذاب، خرید، صرف غذا، اقامت و ورزش انتخاب کنند. ویژگی اصلی همگردی این است که اطلاعات موجود در آن توسط کاربران سایت از اقصی نقاط ایران تهیه شده است و کاربران این امکان را دارند تا تجربیات خود را در قالب های اطلاعاتی مختلف همچون ثبت جغرافیایی و اضافه کردن عکس، اطلاعات تماس، نظر و مواردی مشابه با دیگر مخاطبان تقسیم کنند.
اپلیکیشن حسابدار
کاربردی ترین اپلیکیشن ها در ایام نوروز
یکی از نکات اساسی در طول تعطیلات نوروز، نگهداشتن حساب دخل و خرج است. با اپلیکیشن حسابدار می توانید کلیه دخل و خرج خودتان را در طی تعطیلات و سفر ثبت کنید تا مسائل مالی را بهتر مدیریت کنید.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا