خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ به «بیانیه کاندیدایی که پارسال شکست خورد»

«احسان» از مخاطبان انصاف نیوز در کامنتی برای «بیانیه کاندیدایی که پارسال شکست خورد» [لینک] که بیانیه ی «علیرضا زاکانی» بود، نوشت:

۱- کسانی که فقط گروه اندک خود را برحق می دانند و به بقیه برچسب جاسوس و فتنه گر و بی تقوا و بی بصیرت و نفوذی و منحرف و غربزده… می زنند و با روشهای مختلف از عرصه رقابت حذف می کنند هرگز قادر نخواهند بود به عدالت با مردم برخورد کنند.

۲- کسانی که با دید جناحی و جریانی به فساد نگاه می کنند و حقوق های نجومی را می بینند اما تمام تلاش خود را برای دیده نشدن املاک نجومی به کار می گیرند نه تنها با فساد مبارزه نخواهند کرد بلکه خود عامل فساد خواهند شد.

۳- اشرافی گری و زیاده‌خواهی از نوع سیاسی بدترین نوع اشرافی گری و زیاده‌خواهی است. کسانی که تنها خود را شایسته ی مدیریت می دانند و بقیه را به انواع توهین و تهمت می نوازند و هر کاری می کنند تا دیگران را از عرصه پایین کشیده و خود بر اریکه ی قدرت تکیه بزنند از کاخ نشینان خطرناکترند ولو کوخ نشین باشند.

۴- دروغ بزرگتر از این که «محصول برجام یک هواپیمای ایرباس شد»؟

آیا فروش نفت که به ۸۰۰ هزار بشکه رسیده بود و به سمت صفر میل می کرد به 2.5 میلیون بشکه نرسید؟

آیا تحریم های بیمه و کشتیرانی برداشته نشد؟

آیا ۲۲ میلیارد دلار دارایی های بلوکه شده ایران آزاد نشد؟

آیا قرارداد خرید ۱۸۰ هواپیمای مسافربری که پایانی بود بر ۴۰ سال تحریم هواپیمایی بسته نشد؟…

آیا از لشکر دروغ می شود انتظار داشت علیه دروغ لشکرکشی کند؟

۵- به راستی که انتخابات مجلس دهم که شما و دوستانتان را راهی خانه هایتان کرد جهادی بود علیه باندبازی، گروه گرایی، مافیای قدرت و پیوند زور و ثروت. و چه خنده دار است که قربانی این جهاد مردم را بدان دعوت می کند!

۶- بی شک آنان که فرصت شفاف سازی و ابهام زدایی را صرف قانونی کردن حبس سیاسیون و افزایش زوری جمعیت با ممنوعیت وازکتومی و توبکتومی و تحت نظر گرفتن مردم با گشت های نامحسوس و مواردی از این دست کردند فرصت های دیگر را هم صرف همان دست کارها خواهند کرد.

۷- کسانی که تنگنای معیشت و بحران اقتصادی در دولت رفیق شفیقشان را ندیدند در دولت خود هم نخواهند دید. چشم خود را به روی ضعف ها و ناکارامدی های خود خواهند بست و مانند گذشته با ارائه آمار و ارقام دروغ همه چیز را کتمان خواهند کرد.

۸-۹ ایستادگی در برابر ناکارآمدی، مدیریت جهادی، اجتناب از اندیشه های واپس گرا… در جواب این دو فقط سر خود را تکان داده و به لبخندی تلخ و آهی سرد بسنده می کنم.

بیانیه کاندیدایی که پارسال شکست خورد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا