خرید تور تابستان ایران بوم گردی

12 محور مسدود یا با محدویت تردد مواجه هستند

لیس راهور امروز(پنجشنبه) اعلام کرد، 12 محور جاده ای کشور مسدود یا با محدویت تردد مواجه هستند و در برخی محورها بارش برف و باران داشته است.
12 محور مسدود یا با محدویت تردد مواجه هستند/بارش برف و باران در برخی محورها
به گزارش ایرنا، براساس آخرین گزارش های دریافتی، در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل(اکثر محورها)، آذربایجان غربی(محورهای شاهین دژ – مایین بلاغ و پیرانشهر)، مرکزی(محور اراک – بروجرد) و ارتفاعات محورهای هراز و کندوان بارش برف اعلام شده است.
همچنین پلیس راهور برای استان های آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه و تهران(اکثر محورها)، مرکزی(محورهای اراک – قم و اراک – توره) بارش باران اعلام کرده است.
بر اساس گزارش پلیس راهور، محورهای شمشک – دیزین در استان تهران و البرز، پونل – خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سروآباد – پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، فرعی سی سخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شیراز – جهرم در استان فارس، فرعی گنجنامه – تویسرکان در استان همدان، استهبان – نی ریز در استان فارس، فرعی رودبار – کهنوج – قلعه گنج در جنوب استان کرمان، فردوس – گناباد در استان خراسان جنوبی ، فهنوج – رمشک در استان سیستان و بلوچستان جنوب و کنارک – جاسک در استان سیستان و بلوچستان مسدود یا دارای محدودیت تردد هستند.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

** توصیه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا
همچنین سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: با توجه به بارش برف و باران در جاده های کشور، هموطنان از سفرهای غیرضروری در 48 ساعت آینده خودداری کرده و در مواجهه با بارش برف و باران سرعت خود را کاهش داده و فاصله با خودروی مقابل را به هیچ عنوان کم نکنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا