خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افزایش سه برابری داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور

رئیس ستاد انتخابات کشور از افزایش سه برابری ثبت نام کنندکان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور نسبت به دوره قبل در پایان سومین روز نام نویسی خبر داد.
به گزارش ایرنا،علی اصغر احمدی روزپنجشنبه در بازدید از فرمانداری تهران و روند نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراها به خبرنگاران، گفت: تا پایان وقت نام نویسی روز گذشته، 58 هزار و 937 نفر در کل کشور ثبت نام کردند که 15 هزار و 562 نفر برای شورای شهر و 43 هزار و 375 نفر برای شوراهای روستا خود را نامزد کرده اند.
به گفته این مسئول، سه هزار و 220 نفر از این افراد را بانوان تشکیل می دهند.
احمدی گفت: پیش بینی می کنیم هرچه به پایان نام نویسی نزدیک تر شویم، شمار مراجعین و داوطلبان بیشتر شود.
وی با استناد به بیانات رهبرمعظم انقلاب درسخنرانی آغاز سال نو درمشهد، گفت: مهمترین پیام ایشان این بود که زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم و ما هم در این رستا همه تلاش خود را بکار می گیریم و به نظر می رسد که حضور گسترده نامزدها در این انتخابات ، نویدبخش مشارکت حداکثری باشد.
احمدی تاکید کرد اجرای قانون انتخابات و دفاع از حقوق و رای مردم بعنوان حق الناس را وظیفه می دانیم.
وی به نامزدها و داوطلبان توصیه کرد که اخلاق مدار باشند و فقط به توانایی و برنامه های خود متکی باشند و از رویه های تخریبی و خلاف شرع و اخلاق بپرهیزند.
احمدی از همه فرمانداران وبخشداران کشور خواست با توجه به اینکه ممکن است در روز آخر بر شمار داوطلبان حضور درانتخابات شوراها افزوده شود حتما تعداد کاربران را افزایش و زمینه سهولت در ثبت نام را فراهم کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا