خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد جریمه‌های بسیار سنگین برای مسافرین

حجت الاسلام مرتضی اشراقی در اینستاگرام نوشت: امروز ما شاهد گسترش ويروس كرونا در بین مردم عزیز کشورمان هستیم. ضمن تشکر از وزارت بهداشت و کادر درمانی و مدافعان سلامت کشور که اینبار نیز دلاورانه به جنگ با این بیماری میروند، از مردم عزیز میخواهم که همگی نقش خود را در ریشه کنی این بیماری ایفا کنند.

یکی از راهکارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، خود قرنطینگی افراد جامعه است و این طرح در جلوگیری از شیوع این بیماری بسیار موثر میباشد.

متاسفانه شاهد آن هستیم که با وجود اطلاع رسانی‌های زیاد مبنی بر خود قرنطینگی به‌عنوان مهم ترین عامل قطع کردن زنجیره بیماری، عده‌ای در پشت راه های بسته شهرها مانده‌اند و باعث برهم ریختگی نظم جاده‌ها شده‌اند.

پیشنهاد اینجانب برای جلوگیری از پیش آمدن مجدد این شرایط این است که، دولت در اسرع وقت اقدام به وضع جریمه‌های بسیار سنگین برای این دسته از سفرهای تفریحی و غیرضروری کند؛ چرا که این افراد، که احتمالا از سر ناآگاهی دست به اینگونه اعمال می‌زنند، اینبار نه تنها جان خود را به خطر می‌اندازند، بلکه با ادامه‌ی زنجیره‌ی این ویروس، برای جان تمامی هم میهنانمان عزیز کشورمان خطر آفرین می‌شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا