خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اکبر عبدی در دورهمی: سالی دو بار مرا می کشند

اکبر عبدی بازیگر سینما با اشاره به شایعات زیاد درباره سلامتی اش بیان کرد که در فضای مجازی سالی دو بار او را می کشند و اخبار فوتش را می دهند.

به گزارش مهر، اکبر عبدی بازیگر سینمای ایران شب گذشته چهارم فروردین ماه در برنامه «دورهمی» در مقابل مهران مدیری حضور یافت و به پرسش های وی درباره مسایل مختلف پاسخ داد.

وی در ابتدا درباره شایعه های زیادی که درباره سلامتی اش وجود دارد، اظهار کرد: سالی دو بار مرا می کشند و من نمی دانم این از دوست داشتن است یا از دوست نداشتن. من سال ۹۴ را دیالیز می کردم و سال ۹۵ پیوند کلیه داشتم همچنین جراحی قلب کردم ولی این روزها حالم بهتر است.

بازیگر فیلم های «اخراجی ها» و «رسوایی» همچنین درباره سلفی گرفتن های مردم با وی و اینکه بیشتر وقت ها این سلفی گرفتن ها آزاردهنده است، بیان کرد: نمی دانم چه کسی سلفی را اختراع کرد، گاهی ما به بهشت زهرا می رویم و یا روی تخت بیمارستان بستری هستیم و بعد می بینیم یک نفر می آید و می خواهد عکس سلفی بیندازد.

عبدی در بخشی از سخنانش در ارتباط با دیگر بازیگران به محمدرضا شریفی نیا اشاره و با مزاح بیان کرد: به من گفتند با شریفی نیا درنیفت اما ما دو نفر مثل تام و جری هستیم نه می توانیم با هم باشیم و نه می توانیم بدون هم باشیم.

بازیگر فیلم های «مادر» و «ای ایران» در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به پرسش مهران مدیری درباره همکاری اش با کارگردانان مختلف یادآور شد: من با داریوش مهرجویی همکاری کردم. این افتخار را داشتم که راه رفتن جلوی دوربین، ایست بازیگر و… و حتی مفهوم سینما را از ناصر تقوایی بیاموزم و ۲۰ سال در خانه علی حاتمی سکونت داشتم، به شکلی که حتی گاهی دو تا سه ماه منزل خودم نمی رفتم.

وی اضافه کرد: همچنین در این سال ها مدیون عبدالله اسکندری هستم که مشورت های زیادی با وی داشته ام چه در حوزه کاری و چه در حوزه زندگی خصوصی ام.

عبدی با اشاره به اینکه حدود یک سال و نیم بیکار بوده است و همچنین عمل کلیه خود اظهار کرد: من حدود یک سال و نیم اروپا رفتم و در آنجا تئاتر کار کردم و حدود یک سال و نیم هم تهران بی کار بودم، من به نوعی کارگر ارشاد هستم و وزارت ارشاد کارفرمای ماست اما در این ۲ سال از طرف تلویزیون و وزارت ارشاد زنگ نزدند که حال مرا بپرسند ولی وقتی بمیریم در شبکه خبر زیرنویس می کنند.

این بازیگر سینما در پایان بیان کرد: فیلمی هست که خیلی جدی دوست دارم تهیه کننده و بازیگرش باشم سوژه آن از یک فیلم هندی گرفته شده و بخشی هم سوژه ای است که خودم آن را پرورانده ام و اگر کسی بسازد حاضرم بازی کنم و در سرمایه گذاری هم شریک باشم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا