خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح فارس درباره مدیر برکنار شده آستان قدس

خبرگزاری فارس نوشت: «پیرو درج برخی شایعات پیرامون مدیران سابق آستان قدس رضوی، یک منبع آگاه اعلام کرد که آقای مهدی عزیزیان جزء اولین تغییرات در دوره مدیریت جدید آستان بوده است. یک منبع آگاه در آستان قدس رضوی در ‌گفت‌وگو با فارس گفت: آقای مهدی عزیزیان جزء اولین تغییرات در دوره مدیریت جدید آستان بوده و پس از برکناری حتی یک روز هم در این آستان مقدس اشتغال نداشته است. به گفته این منبع آگاه، پس از عزل عزیزیان در خردادماه سال گذشته سید مرتضی بختیاری استاندار سابق اصفهان و وزیر دادگستری دولت قبل به این سمت منصوب و عهده‌دار قائم مقامی آستان قدس رضوی است».

این توضیح در پی انتشار شایعه ای درباره ی یک اختلاس منتشر شده که تاکنون هیچ نهاد رسمی غیر از خبر فارس به آن پرداخته نشده است.

تایید خبر خروج مشاور «رئیسی» و امنای آستان از کشور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام: خدایا گفتند طبسی برای کل نوه و خانواده بعلت تولد در آمریکا و…گرین کارت گرفته گفتم لعنت بر شایعه پران گفتند زمین منزل ایشان در آستان چندین برابر شده گفتم لعنت بر شایعه یک پرس غذای حضرتی اگر بود به مردم می دادند گفتند برادر زنش اختلاس کرد و رفت گفتم لعنت خدا بر شایعه افکن. ولی این شایعات را یک دقیقه تو تلویزیون بیایید طبق اسناد بگوئید دروغ هست بس که تو سری خور شدم دیوانه دارم میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا