خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شخصیت حسن روحانی به روایت وزیر بهداشت

وزیر بهداشت درباره ی شخصیت حسن روحانی رییس جمهور گفت: سوای از اینکه وزیر بهداشت کابینه دولت آقای دکتر روحانی هستم، ایشان رفیق بسیار خوبی برای من است، او مردی شجاع است که اهل ریا نیست و مردم و کشورش را بیشتراز هر چیزی که تصور کنید، دوست دارد.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در گفتگو با سلامت آنلاین افزود: دکتر روحانی مردی است که به اعتقاد من قصد و نیت‌اش فقط و فقط خدمت است و دغدغه اش این است که درپیشگاه عدل الهی از انجام وظیفه‌ای شانه خالی نکرده باشد.

وی در باره رابطه شخصی اش با رئیس جمهور تاکید کرد: بخشی از رابطه شخصی من با ایشان هم برمی‌گردد به حرفه پزشکی که حلقه وصل ما بوده است و ادامه خواهد یافت، اما نکته‌ای که در مورد شخصیت ایشان برای من جذابیت بیشتری دارد، این است که هیچ‌گاه لحظه‌ای و صحنه‌ای را ندیدم که ایشان برای خودشان یا برای شهرت و قدرت قدمی بردارند و تصمیمی بگیرند. من هرگز در رفتار ایشان ریا ندیدم و این سرمایه بزرگی برای هر انسانی است. من ندیدم برای خوشایند یا خوش نیامدن کسی عملی انجام دهند. این امتیاز بزرگی است برای یک مسوول که کاری را انجام دهد که به آن باور قلبی داشته باشد و دکتر روحانی برای من از این جهت شخصیتی دوست داشتنی است و شجاعتش هم ناشی از همین ویژگی است. امیدوارم خداوند ایشان را حفظ کند و او را به آرزوهای خوبش برای ایران و اسلام برساند.

وزیر بهداشت همچنین با اظهار خرسندی از اینکه موضوع سلامت برای رئیس جمهور و دولت یازدهم برای اولین بار طی سالهای پس از انقلاب در اولویت بوده است، افزود: من واقعا نمی‌خواستم وارد این عرصه شوم، اصرار دکتر روحانی بود؛ خودشان هم در مجلس و هم در چند نطق گفتند که چقدر اصرار کردند، بعد هم که آمدم افتخار می‌کنم که یکی از بهترین قطعه‌های زندگی من همین دوره بوده است که فرصت پیدا کردم به مردم و کشورم خدمت کنم و امیدوارم دعای خیر مردم بدرقه ما باشد و بدون تردید اگر نگاه و حمایت رئیس جمهور از طرح تحول سلامت نبود، ما نمی توانستیم توفیق هایی را به دست آوریم و آرزو می کنم دردور بعد هم ایشان با رای مردم بتوانند راه را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درودبرصداقت جناب دکترقاضی زاده هاشمی وزیرمحترم وتلاشگربهداشت وسلامت درودبرحناب دکترحسن روحانی رییس جمهورمحترم،امیدوارم دوره بعدی ریاست جمهوری دوزادهم هم جناب دکترروحانی بارای بالای اکثریت مردم همچنان باتیم هیت وزیران تلاشگردولت فعلی ادامه دهند

  2. سلام
    امیدوارم هر چه زودتر دولت باندبازی، حق فروشی و اعتبار فروشی به انتها برسد.
    آمین
    از روباه شاهد می خواهند. می گوید دمم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا