خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پیشنهاد انصراف اعضای شورای عالی از کاندیداتوری منطقی است»

آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در باره ثبت نام برخی از اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ابهامات ایجاد شده برای بستن لیست به دوات گفت: قاعدتا اینکه کاندیداها عضو شورای‌عالی باشند و یا منتسب به اعضای این شورا، نباید دلیلی برای حضور آنها در لیست باشد. بلکه باید ملاک همان شاخص هایی باشد که اعلام شده است و مسلما افرادی که شاخص های لازم را دارند شانس حضورشان در لیست بیشتر است.

منصوری با تاکید بر اینکه در این راستا لازمه کار شفافیتی است که باید وجود داشته باشد تا از هر گونه بدبینی در افکار عمومی جلوگیری شود، افزود: آنچه  به عنوان دغدغه مطرح شده دغدغه ای جدی است و باید شورای عالی سیاست گذاری برای رفع آن و اطمینان بخشی به افکار عمومی،راهکار اطمینان بخشی ارائه کند تا لیست ائتلافی که قرار است ارائه شود لیستی قابل توجیه و مبتنی بر شاخص ها باشد؛ به گونه ای که بتواند بعد از رای آوری هم مثمر ثمر باشند. لذا ملاحظات مطرح شده ملاحظات جدی است که شورا باید اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهد.

او گفت: حسن  جریان اصلاحات این است که تصمیمات اتخاذ شده بر اساس دموکراتیک ترین ساز و کار است و به گونه ای است که بتواند حداکثر اعتماد را جلب کند و من فکر می کنم این موضوع قطعا مد نظر اعضای شورای عالی سیاست گذاری قرار خواهد گرفت و برای رفع این نگرانی، راهکاری ارائه خواهد شد تا ابهامی در بستن لیست باقی نماند و اعتمادسازی به حداکثر و اما و اگر ها به حداقل برسد.

عضو سابق شورای عالی سیاست گذاری گفت: بزرگترین سرمایه اصلاح طلبان اعتماد عمومی جامعه است و بر این اساس باید هر عاملی که خدشه ای به این سرمایه وارد می کند از میان برداشته شود.

منصوری در خصوص پیشنهاد عبدالکریم حسین زاده (نائب رئیس فراکسیون امید) درباره انصراف اعضای شورای عالی سیاست گذاری از نامزدی در انتخابات شوراها یا انصراف از عضویت در شورای عالی سیاست گذاری گفت: این پیشنهاد منطقی و واقع بینانه ای است و طبیعتا تنها راهکاری که می تواند اعتماد را تقویت کند همین است. این اقدام  شائبه جانبداری گروهی که قرار است لیست نهایی را ببندند برطرف می کند. اما در هر  صورت لازم است این پیشنهاد در شورای عالی سیاست گذاری مطرح شود و در مورد آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا