خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همسر فوتبالیست چینی: روابط خارج از ازدواج دلیل اشتباه او در بازی با ایران بود

همسر فوتبالیست چینی – مدافع تیم ملی فوتبال چین – گفته که روابط خارج از ازدواج علت اصلی اشتباه منجر به گل جیانگ ژیپنگ در بازی‌های مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل ایران بوده است.

به گزارش بی بی سی، تیم ملی ایران در بازی برگشت مقدماتی جام جهانی روسیه با تک گل مهدی طارمی موفق شد چین را در ورزشگاه آزادی تهران شکست دهد. در صحنه گل ضربه اشتباه مدافع تیم ملی چین در یک رفت و برگشت به مهاجم ایران رسید و او با یک ضربه محکم تک گل بازی را وارد دروازه چین کرد.

همسر جیانگ ژیپنگ در شبکه های اجتماعی نوشته که تقاضای طلاق کرده است.

خانم ژانگ ژیوو گفته است: “در چهار سالی که از ازدواج ما می گذرد، او سه و سال نیم با زنان دیگر خوابیده. حالا هم می خواهد مرا دق بدهد.”

به گزارش خبرگزاری فرانسه، او عکسی از جیانگ ژیپنگ در شبکه ویبو منتشر کرده که او را در حال مغازله با زن دیگری نشان می دهد. همسر جیانگ ژیپنگ از فدراسیون فوتبال چین و اداره ورزش استان گوانگدونگ خواسته او را برای همیشه از فوتبال حرفه ای “اخراج” کنند.

فدراسیون فوتبال چین هنوز در مورد اتهام‌های مطرح شده اظهارنظر نکرده است.

جیانگ ژپینگ ۲۸ ساله برای باشگاه گوانژو آر اند اف بازی می‌کند، او اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی چین در سال ۲۰۱۳ انجام داد.

تیم ملی ایران با برد مقابل چین ۱۷ امتیازه شد و اختلاف خود را با تیم دوم گروه یک یعنی کره جنوبی به ۴ امتیاز رساند. چین با ۵ امتیاز در رده یکی مانده به آخر این گروه قرار دارد.

دو تیم به صورت مستقیم از دو گروه قاره آسیا به جام جهانی روسیه صعود خواهند کرد. ایران و کره جنوبی در حال حاضر تیم‌های اول و دوم گروه یک و ژاپن و عربستان دو تیم اول و دوم گروه دوم هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا